Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Osky #116464:
A co? A ak su take spolahlive a ekonomicke ako sa o nich pise na stranke, tak preco nie? Netreba zas vsetko ofrflat. Mna by viac zaujimali detaily ako klimatizacia, okna proti efektu mikrovlnky, sedadla nie spina friendly.
Dobry den prajem,

Dlhe roky si kupujem elektricenku a revizora stretnem tak raz za mesiac ak sa mi pristasti, pristastilo sa mi to dnes a ako zakon schvalnosti mi vcera skoncila elektricenka, absolutne mi to vypadlo, ze si ju mam opat zakupit. Za dlhe roky chodenia s elektricenkou sa mi to takto vyplatilo. O 5 rano ma chytia a este su celi stastni, ze konecne niekoho a nie je to bezdomovec alebo alkoholik. Mozem im vysvetlovat, ze radsej na miesto zaplatenia pokuty si pojdem ihned kupit elektricenku, ale oni ma radsej chcu odprevadit k bankomatu ako do predajne cest. listkov... Je to moja chyba, ze som si to nevsimol, ale mohol by byt dopravny podnik aspon trosku benevolentny a do 24h nedavat pokutu, alebo aspon so zmensenou sadzbou.

Neostava mi ziadna ina moznost ako pokutu uhradit a opat si kupit elektricenku a tak minut cca +- 5000 SKK na meskajucu/vypadavajucu/preplnenu/spinave miesta (a to si este nepredstavujem aky jedinec tam predomnou sedel) MHD v Bratislave?

Dakujem kazdemu za reakciu.
V dnesne mrazive rano ma pobavili davy cakajuce na L212 na docasnej konecnej L212 ktora tam oddnes nechodi. Ktovie kolko tam cakali nez si vsimli ze CP 212ky tam uz nebol a bol tam oznam, ze jej premavka na Hranicnu konci.
Reply on: N/A #116478:
http://bus.tedom.cz/reference.html

"Na tieto motory sme plne servisne vybavení a nie je nutná obmena servisného náradia. Predpokladáme taktiež, že zaškolenie servisného personálu na inovovaný motor bude veľmi rýchle a bezproblémové. Náhradné diely sú dobre dostupné vďaka fungujúcej distribučnej siete." ?
Reply on: TeBeCe #116477:
Buduci prevadzkovatel najvacsiej dodavky tychto busov by si zasluzil dobry servis, pri velkej dodavke aspon bude co odstavovat ? BA opat musela byt lepsia ako KE, tam 19 tedomov, my vezmeme 20, háá! ?
Reply on: TeBeCe #116477:
Jéééžišmária,nestraš!! ? ? ?
Reply on: luky133 #116468:
nebude mat rovnaku adresu ako vozovna trnavka? ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: barack40 #116402:

Z hľadiska obehu vozidiel a vodičov - neexistuje univerzálna odpoveď, veľmi záleží na konkrétnych okolnostiach (aké sú tam časy obehov, či sa používajú vozidlá rovnakej kapacity, ako sú rozmiestnené vozovne, ako sú riešené prestávky atď.).
Z hľadiska cestujúcich - cestovný poriadok zlúčenej linky je menej prehľadný, avšak na druhej strane si už v úseku AB zistíš, ktorým spojom máš ísť do C a nemusíš zháňať CP linky 6. Navyše odpadá nutnosť prestupu.
Na pravidelnosť spojov by nemalo mať zlúčenie dopad.
Ďalšia vec - môže to byť dobré riešenie, ak je v B nedostatok miesta na čerpanie technologických časov a pracovných prestávok.
Iné ma v tejto pokročilej hodine už nenapadá.
Reply on: AAA #116474:
vysvetlivka
V cepo L 212 chýba vysvetlika poznámky "T".
Reply on: Solider #116470:
inak nadherna mapka, krasna 😃 aj s popismi ? neviem ako mam podla nej zistit ci ma servis aj priamo v Nitre alebo je to v nejakej dedine pri NR
Reply on: 810zssk #116466:
To som zvedavy na udrzbu TEDOMOV ,ale asi bude lepsia ako keby ju robila DPB.
Reply on: Osky #116464:
Keby sme zbierali výroky kompetentných z DPB počas posledných 8 rokov, tak by sme našli dobre protichodné názory a hlavne také kde činy vyvracajú vyhlásenia a naopak. ?
Reply on: luky133 #116468:
Podľa mapy to sedí na BA.
http://bus.tedom.cz/servis.html
Reply on: mrcheef #116467:
Vďaka za vysvetlenie. Kde sa tá údržba potom bude realizovať a kde budú tie vozy deponované?
A kde je servisné stredisko TEDOMu v SR? Či to bude ďaleko od BA...
Reply on: mrcheef #116465:
A este nieco. Pri tychto autobusom bude vyrobca pocas celeho obdobie prenajmu zabezpecovat servis a opravy autobusov. Cize dopravny podnik nemusi mat zasobu nahradnych dielov ,,doma,,
Reply on: Osky #116464:
Neviem ci si si nevsimol ze tie TEDOMy NEBUDE udrziavat DPB, cize unifikacia v tomto pripade potrebna az tak velmi nie je.
Reply on: Osky #116464:
Ono mas pravdu, ale na druhej strane aj novsie GO Karosy 741 na plyn maju motor TEDOM cize nemozes brat ohlad len na zovnajsok
Kurník šopa! Tak DPB aj naďalej potvrdzuje svoje zameranie: "Výskumný ústav autobusov". (Po vzore Brna, ktoré je "Výzkumním ústavem kolejových vozidel" - pomaly čo linka, to iný typ). Som zvedavý, čí sa im toto vetešníctvo vypláca aj pri údržbe a náhradných dieloch. Obávam sa, že nákup, pardón, PRENÁJOM 20-tích Tedomov bude prvou a poslednou sériou vozidiel tohto typu v Bratislave. Tie nové kĺbaky budú tým pádom asi opäť "z iného súdka" Je to tragikomédia... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.