Reply on: barack40 #116402:
Z hľadiska obehu vozidiel a vodičov - neexistuje univerzálna odpoveď, veľmi záleží na konkrétnych okolnostiach (aké sú tam časy obehov, či sa používajú vozidlá rovnakej kapacity, ako sú rozmiestnené vozovne, ako sú riešené prestávky atď.).
Z hľadiska cestujúcich - cestovný poriadok zlúčenej linky je menej prehľadný, avšak na druhej strane si už v úseku AB zistíš, ktorým spojom máš ísť do C a nemusíš zháňať CP linky 6. Navyše odpadá nutnosť prestupu.
Na pravidelnosť spojov by nemalo mať zlúčenie dopad.
Ďalšia vec - môže to byť dobré riešenie, ak je v B nedostatok miesta na čerpanie technologických časov a pracovných prestávok.
Iné ma v tejto pokročilej hodine už nenapadá.
ivanbuto
Koniec koncov, netvrdil si Ty sám pred nedávnom, že je zbytočné pri takýchto hustých intervaloch si pamätať odchody? Ak už niekto skutočne potrebuje ísť na konkrétny odchod povedzme 201 smer Hlavná stanica, tak buď má doma vytlačený CP, alebo si to ľahko vyvodí použitím elementárnej logiky, keďže každé dve hodiny je to v rovnakej minúte. Toľko môj názor.