Reply on: barack40 #116402:
Z hľadiska obehu vozidiel a vodičov - neexistuje univerzálna odpoveď, veľmi záleží na konkrétnych okolnostiach (aké sú tam časy obehov, či sa používajú vozidlá rovnakej kapacity, ako sú rozmiestnené vozovne, ako sú riešené prestávky atď.).
Z hľadiska cestujúcich - cestovný poriadok zlúčenej linky je menej prehľadný, avšak na druhej strane si už v úseku AB zistíš, ktorým spojom máš ísť do C a nemusíš zháňať CP linky 6. Navyše odpadá nutnosť prestupu.
Na pravidelnosť spojov by nemalo mať zlúčenie dopad.
Ďalšia vec - môže to byť dobré riešenie, ak je v B nedostatok miesta na čerpanie technologických časov a pracovných prestávok.
Iné ma v tejto pokročilej hodine už nenapadá.
Ámos
je to ako zo Skodou Octavia, 1000MB, 100MB a Skoda 120. Dnes nikto Skodu 120 za historicky kus povazovat nebude.
To ze soutosi rozoznavaju kazdy podtyp modelu 14Tr je irelevantne.