Áno, je to skutočne 8, a áno, myslím si, že to je lepšie ako 8-9, lebo je to mierne zhustenie, ktoré pomôže na vyťaženej Prievozskej, na vyťažených Dolných Honoch a na úseku ASMN-Hodžovo nám.
Koniec koncov, netvrdil si Ty sám pred nedávnom, že je zbytočné pri takýchto hustých intervaloch si pamätať odchody? Ak už niekto skutočne potrebuje ísť na konkrétny odchod povedzme 201 smer Hlavná stanica, tak buď má doma vytlačený CP, alebo si to ľahko vyvodí použitím elementárnej logiky, keďže každé dve hodiny je to v rovnakej minúte. Toľko môj názor.
Opäť porovnávanie neidentických malvíc. Pri zmene intervalu z 18 na 20 minút, čo by znamelnalo najbližší taktový interval, by rozhodne došlo k nárastu počtu cestujúcich. Je to doložené skúsenosťami z celého sveta.
ale v skutku treba si uvedomit ake vozidlo ma skutocnu historicku hodnotu. po slovensku, cechach a byvalom sovietskom bloku jazdia stovky 14triek.
je to ako zo Skodou Octavia, 1000MB, 100MB a Skoda 120. Dnes nikto Skodu 120 za historicky kus povazovat nebude.
To ze soutosi rozoznavaju kazdy podtyp modelu 14Tr je irelevantne.
Náhodný cestujúci je pri takomto intervale silne menšinový. Jazda s náskokom by nemala existovať (a odvážim sa tvrdiť, že existuje v absolútne marginálnom počte prípadov) a motať do toho meškanie je porovnávanie neidentických malvíc.
A keby dojazdil dajme tomu o týždeň, tak? Boli by jeho šance na zachovanie ako historičák nižšie? Alebo dokedy má ten voz čakať? Kým sa do DP dostane dakto čo má aj k historickým vozidlám iný vzťah ako materiálny ale aj kultúrny alebo srdcový?
Linka 630 je podľa mňa dobrý nápad, ak by ich teda malo prísť viac, lebo neviem, či všetky tri budú autoškola. Takýto autobus v "prímestskom" prevedení by bol vhodný aj na tzv. expresné linky, ale žiadna taká ma nenapadá... 199? ?
Vyzerá dosť žalostne ten voz a zaslúžil by si dôstojnú opravu a zaradenie medzi historičáky kým nedojde niekto iniciatívny s nápadom GO alebo nahrádzaním originálnych častí vozidla.
Neviem nakoľko sa intervaly a od nich odvíjajúce sa odchody nejak možné posúdiť ako dobré/zlé len pre zapamätateľnosť. ? Nehovorím, že to tvrdíš ty ale boli tu kecy na 24 minútový interval. Avšak dve linky s 24 min intervalom na spoločnom úseku môžu dávať interval 12minút, potom na určitom úseku sa môžu vetviť a ísť striedavo na jednu a druhú konečnú keď s takým intervalom to postačí kapacitne. Alebo keď DPB nechce mať na danom úseku 10min interval = 6 spojov/hod., teda v preklade dve linky s intervalom 20min ale 5 spojov do hodiny tak dá dve linky s 24 min intervalom. Ľudia si aj tak odchody málokedy pamätajú a keď ide o nejaké nepravidelné odchody, tak majú po ruke vytlačený alebo vypísaný CP v praktickom "vreckovom" formáte. Keď sú podaktorí takí múdri tak jestvuje na to metodická príručka alebo časť v literatúre kde je vyslovene neodporúčané viesť určité intervaly??? ?
Obdobne by sa dalo argumentovať, že nový interval 201/202/208 8 min. je zlý, lebo nie sú v každú hodinu rovnaké odchody, ale podľa mňa ďaleko väčší prínos je väčšia hustota spojov s tým, že každé 2 hodiny sa odchody opakujú. A zapamätateľné je to tiež ľahko, ak má niekto potrebu - naučím sa napr. 9:02, to mi stačí, od toho si už odvodím násobky 8.
Solider