Reply on: Mike #115832:
Koľko ľudí dovezie denne na Šafko 12 a 95? Myslím že 95 neporovnateľne viac. Musím povedať, že systém púšťania busov a električiek na Šafko stojí za figu, akurát dobre sabotérsky keď 95 zastaví na výstupišti a električka práve otvára dvere. Ja mám to šťastie že aspoň na kratšiu vzdialenosť zabehnem celkom rýchlo.Kedy zjednokoľajnili Šafárikovo námestie? To bola podľa mňa najväčšia kravina v dejinách našej električky hneď za zrušením trate na Štefánikovej. Nechápem zmyslu tej druhej koľaje na Jesenského kadiaľ chodí len ranajšia 17, keď sa všetko točí v jednom smere cez Štúra a v druhom cez Šafko. Z pohľadu rozdelenia 12 na 12 a 14, to bola riadna sprostosť lebo kto ide na Šafko linkou 14, tak ide dole na Jesenského a naopak všetcia ľudia idú dole z 12 Šafku a naopak sa 12 zapĺňa tak, že to stojí za zmienku až na Jesenského.
kecho
a v tom prvom, že "V súvislosti s vyraďovacím kritériom námestník bratislavského primátora Milan Cílek očakáva námietky. No kategoricky vylučuje preferovanie vopred vybraného dodávateľa. " hlavne, že neboli námietky voči busom DO 11 metrov, ale teraz zrazu budú voči sto cngáčom (aj keď je jasné, že pôjde o väčšie penízky)?
"B. Zahradník ... - Všetci členovia vedenia dopravného podniku sa podľa neho musia zdržať akéhokoľvek konania, ktoré by mohlo signalizovať príklon k niektorému zo záujemcov." ? ? ? nepovedal práve on niečo v zmysle, že chceli by sme vysúťažiť niekoľko capacitov?