Reply on: N/A #115859:
No tak nízko moje vedomosti o doprave za tie roky neklesli, aby som si počítal na prstoch linky a vytešoval sa z ich zvyšujúceho sa počtu. Tu ide hlavne o dve veci. Za prvé je Šafko prestupný uzol a ak má plniť svoju funkciu, je rozdelenie linky 12 výhodné z toho dôvodu, že možno priamo prestúpiť na smer Dúbravka. Druhá vec - už sa to tu viackrát spomínalo - je príliš dlhá trasa pôvodnej linky 12, ktorá by pri súčasnej situácii naberala meškanie z dôvodu série antipreferencií a ďalej je to už asi jasné.
zakaznik
Ako sa nakupujú autobusy
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/ako-sa-nakupuju-autobusy/148551.html
Na koľaje!
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/na-kolaje/148554.html
Biznis s reklamou zmenil majiteľa
http://www.etrend.sk/ekonomika/slovensko/biznis-s-reklamou-zmenil-majitela/148552.html
Kokso, ten Výťahár sa už vôbec nekontroluje a otvorene sa vysmieva ľuďom do xichtu: "B. Zahradník TRENDU odporučil, aby sa s oficiálnou žiadosťou o poskytnutie informácií podľa zákona obrátil na dopravný podnik, ktorému sám šéfuje. Mimochodom, B. Zahradník je aj členom dozornej rady Recaru a predsedom komisie mestského zastupiteľstva pre správu a podnikanie s majetkom mesta."
?