Reply on: Martin Fundárek #114874:
Teoreticky by sa ale dalo brať do úvahy aj to, že v 60. rokoch alebo ešte skôr, keď sa začalo hovoriť o max. kapacite 8 os/m2, boli ľudia predsa len o niečo menší (nižší a spravidla aj užší) ako teraz. Každá generácia je o niečo väčšia od predchádzajúcej. Takže ak sa nám zdá 8 os/m2 nezmysel, niekedy v 60. rokoch sa to ešte mohlo dať zvládnuť.
Martin Fundárek
"Nebolo by dobré projekt uponáhľať"
? Koľko času na to, preboha, chcú? Pokusná prevádzka BID (SAD Záhorie + vlaky za príplatok k električenke v rámci BA) tu už bola pred desiatimi či koľkými rokmi.
Za prieťahmi je len a len "politická nevôľa":
1. V druhej polovici volebného obdobia je pre zastupičov prioritné udržať si v nasledujúcich voľbách teplé kreslá, takže sa do ničoho riskantného púšťať nebudú.
2. Po voľbách sa bude treba venovať prioritným otázkam = novému rozdeľovaniu korýt. Takže takého pol roka sa nebude diať nič.
3. Následne sa treba uzniesť, že minulé projekty sú zlé a treba ich prepracovať. Zložitejšie materiály (viac než 20 strán) sa budú prepracovávať dva roky.
4. Po dvoch rokoch bude polovica volebného obdobia, takže nasleduje krok 1.
Treba si však všimnúť iné vyjadrenie pána župana:
"za účelom riadenia a kontroly väčšieho rozsahu činnosti spoločnosti sa javí ako potrebné vymenovanie väčšieho počtu osôb do výkonných a dozorných orgánov akciovej spoločnosti"
Toto je podstata snáh určitých záujmových skupín a skupiniek. Nie zaviesť funkčný dopravný systém, ale vytvoriť čo najviac miest pre zaslúžilých partajníkov alias AIDS (AIDS = absolútny idiot dosadený stranou).