Všetky rovnaké K2 pre ČSSR mali pri vyrobení rovnakú udávanú kapacitu - teda v jednom časovom období, lebo v priebehu rokov tam aj výrobca robil značné skoky.
Potom už si prevádzkovatelia obsaditeľnosti rôzne menili, niekde je aj iné usporiadanie sedačiek - v BA sú napríklad vybraté sedačky tam, kde sa dávajú kočíky - inde sa vozia na zadnej plošine, v Moste napr. z T3SU nevyberali zadnú trojku atď.
Slovak Lines vôbec netreba nútiť do nejakej BIDky, ak nebudú chcieť spolupracovať, nájdu sa aj iní dopravcovia na prímestské linky (len dúfam, že nie SAD Zvolen ? ), ktorým to nebude robiť problém. A nech potom Slovak Lines aj skrachujú, je to ich problém, ak nechcú spolupracovať. Hoci, ako všetci vieme, im nejde ani tak o prevádzkovanie autobuspvej dopravy ako o pozemok AS Mlynské nivy...
Akej električke? K2 alebo T3? v Kačke kde máš dva rady sedadiel, chodbička, rad sedadiel sa určite nepostavia viac ako traja vedľa seba. V T3 alebo T6A5 to neni problém, tie sú priestrannejšie.
Mam par otazok:
- Ktore materialy Ballek vymysla nanovo? Som bol v tom ze Ballek je politicky dosadena osoba co len bude brat plat a akoze tomu sefovat.. Celkom ma sokuje ze sa to toho montuje.
- Aky spor je medzi dopravcami BID (ci to su uz tie trzby?) a aky medzi VUC a mestom?
- DPB a ZSSK su vazne pruser, skoda ze sa to tak otocilo, ked je kazdy proti tazko sa to zavedie. Avsak cisto teoreticky keby DPB a ZSSK boli za, moze si kraj ako objednavatel dopravy stanovit podmienku ze Slovak Lines sa proste musi zapojit do BID?
- Co na poslednych schvalenych podmienkach odsuva BID? Ja na nich nic take nevidim...
Ak odpovede na toto nemozu byt verejne publikovane, budem rad ak mi napises na mail, samozrejme, mas moj verejny prislub ze to nebudem sirit dalej.
Tak nemôže povedať že "áno, máte pravdu, BID sa stále odsúva. Politici stále niečo vymýšľali, Klučka bol politicky pre nás neprijateľný, tak sme ho museli nahradiť nám blízkou osobou (Ballek), ktorý prehodnocuje všetko po Klučkovi a často vymýšľa vlastné, nové materiály... ale aj tak poslanci sporné veci neschvália a najväčší spor je momentálne medzi všetkými tromi dopravcami a taký "menší" (čo sa týka BID) medzi VUC a mestom... Všetci traja dopravcovia sa totiž boja prepadu tržieb: v pracovnej skupine pre BID boli zástupcovia ZSSK "pro-Bid" nahradení "anti-BID", Slovak-lines je stále proti a DPB, ktorý ako prvý pochopil situáciu a začal brať BID ako hotovú vec vidiac, že zvyšní dvaja predpovedajú brutálny prepad tržieb, aj on sa vrátil od prevažne kladného k prevažne zápornému stanovisku... Takže hoci sa všetci tvária že to už už bude, dopravcovia skutkami dokazujú opak a posledne schválené podmienky, ktoré sú zásterkou na ich obavy, odsúvajú spustenie BID na uvedené obdobie. Ostatné navrhované riešenia ponúknuté od BID odmietajú..."
my sme si to v praci skusali s kolegami pred nejakym casom. Minule som si ale nahodou vsimol cestou v elektricke, ze stojime v ulicke asi v 4 rade alebo 5? + pripocitaj ludi co sa tlacia na schodoch a na dverach
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Potom už si prevádzkovatelia obsaditeľnosti rôzne menili, niekde je aj iné usporiadanie sedačiek - v BA sú napríklad vybraté sedačky tam, kde sa dávajú kočíky - inde sa vozia na zadnej plošine, v Moste napr. z T3SU nevyberali zadnú trojku atď.