Ešte napíšem, v čom vidím zásadný rozdiel medzi DOBUDOVANÍM trate pre priamu linku a VYBUDOVANÍM novej trate.
Zanedbáme teraz rakúšanov a turistov a uvažujeme len tých našich 25 osôb na spoj na trase Petržalka - Flughafen. Tí prejdú 7 km po novej trati a 37 km z Wolfthalu po Flughafen po starej.
A teraz bacha... Ja tvrdím, že z ekonomického hľadiska je DOSTAVBA tejto trate pre 25 ľudí za hodinu v jednom smere porovnateľná s výstavbou nejakej novej trate pre 157 ľudí za hodinu v jednom smere.
Lebo ak by tých 25 z novej trate malo prestúpiť na iný vlak, tak to už možu prestupovať z busu, to je jasné. A bol by som ultrašotouš, keby som takú trať chcel.
37 km + 7 km = 44 km
44 / 7 = 6,3
25 . 6,3= 157 os
Podmienka pre takúto úvahu je, že sa súprava od Viedne postupne vyprázdňuje, čiže tam netreba nič pridávať.
Nejaké pripomienky?
Zanedbáme teraz rakúšanov a turistov a uvažujeme len tých našich 25 osôb na spoj na trase Petržalka - Flughafen. Tí prejdú 7 km po novej trati a 37 km z Wolfthalu po Flughafen po starej.
A teraz bacha... Ja tvrdím, že z ekonomického hľadiska je DOSTAVBA tejto trate pre 25 ľudí za hodinu v jednom smere porovnateľná s výstavbou nejakej novej trate pre 157 ľudí za hodinu v jednom smere.
Lebo ak by tých 25 z novej trate malo prestúpiť na iný vlak, tak to už možu prestupovať z busu, to je jasné. A bol by som ultrašotouš, keby som takú trať chcel.
37 km + 7 km = 44 km
44 / 7 = 6,3
25 . 6,3= 157 os
Podmienka pre takúto úvahu je, že sa súprava od Viedne postupne vyprázdňuje, čiže tam netreba nič pridávať.
Nejaké pripomienky?