Reply on: S499.1023 #112446:
Problem su bratislavsky slahnuty cestujuci co budu pozadovat priame spoje krizom-krazom. To je na novej tarife nebezpecne.


Tiež využívam výhody cestovného na jeden úsek, a naposledy nám kvôli tomu na hl.stanici museli vydávať písaný lístok, lebo do KVC sa toľko "cez" nevošlo
Tá trasa bola: Bratislava - Trenčín - Chynorany - Topoľčany - Prievidza - Handlová - Turčianske Teplice - Diviaky - Banská Bystrica - Červená Skala - Margecany - Poprad - Plaveč - Prešov - Strážske (odbočka na Humenné a nazad, ale na iný lístok) - Trebišov - Michaľany - Kalša - Košice
Ďalej sme pokračovali na ďalší lístok (lebo sa tam už aj tak lomili úseky) znova do Popradu
Absolvovanie trvalo 2 dni, a v tohočasnom GVD musela cesta začínať tuším v deň pracovného pokoja pred pracovným dňom a navyše cez letné prázdniny, aby to vôbec vyšlo
Ešteže sme mali papierový GVD, z ktorého sme si to dokázali vykombinovať. Myslímže vyše 800 km nás vtedy (pred rokom) vyšlo čosi nad 750 Sk
To je výhoda papierového GVD a nelomeného cestovného
Ike
Prosim bez neurotickych vyprskov, aby si mi, laikovi, objasnil, aky prinos ma 15 minutovy NEPRESTUPNY listok oproti prestupnemu v Bratislave... A nie, to ze to tak funguje inde, nepovazujem za prinos ?