prečo teda také linkovanie električiek ako je, je stále v prevádzke? A ďaľšia moja otázka, v ktorých MČ sú šľahnuté linky, ktoré by sa mali podľa teba zlúčiť alebo rušiť a nahradiť inými? Teraz nechcem povedať, že tu bola reč o šlahnutých linkách ale konkrétne by som chcel vedieť, ktoré linky by mali podľa teba ešte dostať zmeny. Lebo z diskusií mám často pocit ako keby niekto ešte mal ťažké srdce na nejaké linky a pokladal niektoré spoje pre niektorú MČ, odvšadiaľ všade.
ok a aku vyhodu im to prinasa? ono je lahke aplikovat prazske riesenia v Bratislave, lenze to neznamena ze budu fungovat a budu mat prinos...
Prosim bez neurotickych vyprskov, aby si mi, laikovi, objasnil, aky prinos ma 15 minutovy NEPRESTUPNY listok oproti prestupnemu v Bratislave... A nie, to ze to tak funguje inde, nepovazujem za prinos ?
1. Na komunikácii sa vybudoval ľavý odbočovací pruh do novej lokality Stráže. Fyzicke prekrýva pôvodný pruh dole kopcom, zatiaľ čo ten je posunutý na rozšírenú časť vozovky. Tým pádom je však už relatívne ďaleko od trakčeného vedenia. Teda ak by mal trolejbus dodržať jazdu v pruhu dole kopcom, musel by ísť zbytočne pomaly, aby mu náhodou nepadli palice. Ide sa robiť prekládka vedenia, ak nie, tak DPB si nevie zase nič ustrážiť, tak ako keď sa budoval ostrovček na Nám. 1.5. a ovyplyvnilo to odbočovanie trolejbusov z Kollárovho námestia (dodnes nevyhovujúci stav).
2. Pre istotu, aby sa ukojili policajti, dopravní experti, atď., ktorým záleží na priepustnosti a akože bezpečnosti cestnej premávky, zastávka Jeséniová smer hore kopecom je už mimo jazdného pruhu, takže je tu možné legálne obiehať stojaci trolejbus v zastávke, avšak vo veľmi úzkom pruhu, a rovno v zákrute, bez prehľadu. Takže bezpečnosť ako bezpečnosť, v Bratislave iba tam, kde sa to môže použiť proti preferencii MHD.
Škoda, že si nestihol svoje logické teórie oznámiť do Prahy, Brna, Viedne,Hannoveru - tam všade je najlacnejší lístok pri prestupnej tarife NEprestupný.
este dodam ze by som pochopil, keby bol 15 minutovy prestupny a potom nejaky neprestupny listok (casovo neobmedzeny a drahsi) bolo by to ferovejsie a logickejsie... takto mi to pride iba ako obycajna buzeracia... naco to teda DPB robi? co tym ziska?
Ja som to nahral preto aby ste mohli počuť Branka aj tý, ktorý nemajú TV KV - teda celá Bratislava okrem Karlovej Vsi. Ako som to nahral? Mám TV kartu, ktorú pripojím napr. k notebooku alebo počítačú (tento raz k notebooku) spusťím Win. Media Center alebo iný program a spustím nahrávanie. Potom som to zostrihal v Movie Maker a upol. Kebyže to mám nahrávať na DVD rekordér tak na to kašlem.
Re #112441 ivanbuto: Samozrejme, že redaktorka by nikdy nemohla nič namietnúť lebo TV KV financuje Karlova Ves a pán Záhradník je v miestom zastupiteľstve. ?
A keď sme už pritom tak pán Záhradník je pomaly v každom Karlovestníku minimálne raz. Som zvedavý koľko dôchocov mú dá svoj hlas keď bude kandidovať. ?
Síce to tu nečítam, ale Teba som si náhodou prečítal a nedá mi sa nezapojiť
Áno, naozaj sa nedá vystaviť lístok s rovnakou východzou aj cieľovou stanicou, a je to možno aj kvôli spornosti toho, či na taký lístok má byť lomené cestovné alebo nie
A k takým bláznom čo cestovali napr. na lístok BA-Nové Mesto - nejaký okruh kdekade - BA-Hl.stanica patrím aj ja a Si-čko Tiež využívam výhody cestovného na jeden úsek, a naposledy nám kvôli tomu na hl.stanici museli vydávať písaný lístok, lebo do KVC sa toľko "cez" nevošlo Tá trasa bola: Bratislava - Trenčín - Chynorany - Topoľčany - Prievidza - Handlová - Turčianske Teplice - Diviaky - Banská Bystrica - Červená Skala - Margecany - Poprad - Plaveč - Prešov - Strážske (odbočka na Humenné a nazad, ale na iný lístok) - Trebišov - Michaľany - Kalša - Košice Ďalej sme pokračovali na ďalší lístok (lebo sa tam už aj tak lomili úseky) znova do Popradu Absolvovanie trvalo 2 dni, a v tohočasnom GVD musela cesta začínať tuším v deň pracovného pokoja pred pracovným dňom a navyše cez letné prázdniny, aby to vôbec vyšlo Ešteže sme mali papierový GVD, z ktorého sme si to dokázali vykombinovať. Myslímže vyše 800 km nás vtedy (pred rokom) vyšlo čosi nad 750 Sk To je výhoda papierového GVD a nelomeného cestovného
Po správnosti by sa ani na trasu BB - BB mesto nemal dať vystaviť inou ako najkratšou trasou. V minulosti to bola prevencia proti "zneužívačom" maximálneho odpisu v KMB a podobných vecí, dnes to tam Zločinecká má už len zo zotrvačnosti.
Ale chcel som, aby ste to tu NEpísali, ja som bol zvedavý, do čoho sa zasa zapletie hematológ.
Ľudia, vám už poniektorým kompletne hrabe. 1) Troška si analyzuj, čo ten človek chce:
Dnes má 10-minútový prestupný lístok. Na ten V ŽIADNOM prípade nestihne absolvovať trasu Mladá Garda - STU s prestupom, nakoľko čistá špičková jazdná doba je desať minút bez akého koľvek prestupu. Takže realita je taká, že buď štiká neskôr alebo ide koniec svojej cesty bez platného CL.
Aby cestoval legálne, musel používať 30-minútový CL, ktorý zanikne, takže tá jedna cesta týždenne sa mu predraží o 4 KORUNY. Pritom zo 17 nemusí vystúpiť na Vazovovaej, môže vystúpiť na Americkom a k STU už dôjde pešo aj taký leňochod, ako ja.
2) Absolútne nerozumiem tvojej argumentácii: Akú službu si ten človek zaplatil? Akú má dostať? Táto argumentácia platila v prípade električeniek a úchylného nočného príplatku. Ten človek si zaplatí 15-minútový neprestupný lístok a bude s ním môcť abslovovať jednu pätnásťminútovú cestu bez prestupu. O čo ti ide? Je snáď niekde uvedené, že tarifa sa nesmie nikdy zmeniť?
Pre takých kverulantov by som navrhoval takúto úpravu tarify:
10-min. prestupný 18,- SKK
30-min. prestupný 22,- SKK
60-min. prestupný 26,- SKK
Vy by ste boli spokojní, že se zdražilo "spravodlivo" a DPB by získal viac.
"Skús si dva až tri dni po sebe zastáť na nábreží v pracovný deň a pozri si tie úžasné preklady liniek, ako to naozaj funguje. Vôbec neni raritou, že prídu aj dve linky naraz, potom behom 4 min ďaľšie dve a za ďaľšie 3 minúty ďaľšía linka, čiže behom 8 min ide 5 spojov a potom nič." A to nič trvá 4 minúty. ?
Po prerátaní z Kč do Sk je 15Kč = 18Sk a 7Kč=9Sk, to je ten rozdiel. Tu nejde len o jednu, resp. dve Sk ale o to, že pri viacerých jazdách je to už dobrý odrb. V Brne sa pozri na systém električkových liniek, ktoré premávajú v pracovné dni v 5 min intervaloch tam kde to najviac treba a 10 min menej vyťažené linky alebo tie, ktoré s inou 10min linkou robia interval 5 minút. A preklady liniek fungujú len v smeroch z Ružinova, Vajnorskej a Rače do mesta a vzácne z mesta do Rače, ale inak odchody liniek v smere z mesta do MČ sú dakedy ešte v tolerantnej dobe 3 až 5 min. Skús si dva až tri dni po sebe zastáť na nábreží v pracovný deň a pozri si tie úžasné preklady liniek, ako to naozaj funguje. Vôbec neni raritou, že prídu aj dve linky naraz, potom behom 4 min ďaľšie dve a za ďaľšie 3 minúty ďaľšía linka, čiže behom 8 min ide 5 spojov a potom nič. Nechápeš, že prestupy na električkách pri týchto intervaloch sú skrátka na blitie? Mi povedz, že nieje jedna linka so 4 min intervalom praktickejšia ako tri s 12 min intervalom, ktoré vôbec nechodia v preklade.
S499.1023