Reply on: eraser #112419:
tu staci aby 84 chodila po svojej povodnej trase cez ekonomicku univerzitu a nie potom nicit interval na 95 ktora v rannej spicek uz pride narvana na farskeho tam sa to len premiesa z tymi co chcu ist na 78 tak ako chodi 95 a jej intervalmi je to vsetko v ok jedine aby sa pobedna spicka predlzila o 8 minut tot vse k linkovanie a intervalu na 95 84 a 99
ivanbuto
Ako sa píše tu, zastávka Jeséniová smer hore kopcom sa posunula o kúsok vyššie:
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6168
To samotné by bolo OK. Avšak:
1. Na komunikácii sa vybudoval ľavý odbočovací pruh do novej lokality Stráže. Fyzicke prekrýva pôvodný pruh dole kopcom, zatiaľ čo ten je posunutý na rozšírenú časť vozovky. Tým pádom je však už relatívne ďaleko od trakčeného vedenia. Teda ak by mal trolejbus dodržať jazdu v pruhu dole kopcom, musel by ísť zbytočne pomaly, aby mu náhodou nepadli palice. Ide sa robiť prekládka vedenia, ak nie, tak DPB si nevie zase nič ustrážiť, tak ako keď sa budoval ostrovček na Nám. 1.5. a ovyplyvnilo to odbočovanie trolejbusov z Kollárovho námestia (dodnes nevyhovujúci stav).
2. Pre istotu, aby sa ukojili policajti, dopravní experti, atď., ktorým záleží na priepustnosti a akože bezpečnosti cestnej premávky, zastávka Jeséniová smer hore kopecom je už mimo jazdného pruhu, takže je tu možné legálne obiehať stojaci trolejbus v zastávke, avšak vo veľmi úzkom pruhu, a rovno v zákrute, bez prehľadu. Takže bezpečnosť ako bezpečnosť, v Bratislave iba tam, kde sa to môže použiť proti preferencii MHD.