Reply on: pepke #110408:
						
			 Tí ľudia sa tam medzi KV a PKO materializujú alebo ako to vidíš?A aké riešenie nevrhuješ? Vybudovať odstavné koľaje pri PKO a začínať niektoré linky tam?
Môžeš mi prezradiť svoj vek?
 Ale akceptujem a ciastocne suhlasim. keby tie trate boli lepsie vtedy by to malo este vacsi zmysel.. momentalne je to len v ekologicko-ekonomickej rovine 
						
 Co sa tyka tlacenia - v BA je to extrem a urcite to nie je v poriadku.
						
						
810zssk
Vajnory - nie je problem nechat N56 (vsetky spoje pripojne na pieskoch) a N53 v useku Zlate piesky - Vajnory.
Predlzenie jazdnej doby - mozno do tej DNV, ale ka by bola N53 pripojna k N20 tak ine predlzenie nevidim.
N13 - Aspon v piatok a sobotu vecer by jazdit mohla pre "zabavajucich sa" aby ich dopravila na stanicu odkial maju pripoje - skratka spojenie uzkeho centra s NightLines.
Ale uznavam ze ta N21 je zle spravena.. napadaju ma dve alternativy: zachovanie v sucasnom rozsahu, ale cez Lamac, pricom N37 by bola pripojna na ZST Lamac. Druha riesi len staru Dubravku: orezanie na usek Alexyho (pripoj) - DNV pricom by zachadzala cez staru Dubravku.