Reply on: 810zssk #110436:
je fakt, že nejaké rozumné riešenie ohľadne 4 alebo 9 by asi nebolo kvôli druhému koncu trasy. Ale napr. presunutie K2S na 4 v tej dobe a duplákov napr. na 14 si viem predstaviť. 4 v sedle aj tak nie je veľmi využitá v úseku Zlaté piesky až minimálne ŽST Nové Mesto a následne ani v Karlovej Vsi.
Max
- keby existovala elektrickova trat do Vajnor, tak si viem predstavit okruh Hlst - Raca - Vajnory - Zl.p. - Vajnorska - Hlst. a samozrejme aj protismerne,
- trat Dubravka - ThePort - DNV
- a hlavne trat Safko - Petrzalka (jarovce, Rusovce, Cunovo), ale to uz je velke sci-fi ?
potom ano, ale inak to fakt nema zmysel - uz len kvoli tym prestupom, ktore teraz nie su nutne (az na vynimky-N56) a enormnemu predlzeniu jazdnych dob.