Reply on: hoppusmark01 #106440:
no a tá zastávka hneď pri Kollárku (na Radlinského) by vyriešila aj prestup na ostatné električkové linky.. mohla by sa zriadiť dočasná zastávka pre električky v smere na Obchodnú hneď vedľa dočasnej zastávky pre X14..okrem toho ak by bola už zrealizovaná nová koncepcia zastávok električiek v CMO, tak by tam už bola normálna zastávka električiek (pred vchodom do (STU?)) a nemusela by sa zriaďovať provizórna ?
Mike
Re #106433 hoppusmark01: ani to nie je ideálne riešenie, lebo na Am. Nám máš IBA el. L 1, 4 a 11, zatiaľ čo prístup na Obchodnú by bol iba prestup cez 207/212 => Kollárko/Hodžovo alebo L1 na SNP/Kapucínsku. Ďalej X14 => Hlavná stanica by si mal buď cez Záhradnícka/Trhovisko(x14/201) (nie je ideálny prestup), alebo Karadžičova/Krížna(X14/210, opäť cez prechody), teraz bude x14/210 na hrane, ale aj x14/2 bude na hrane.
- A ďalej keby si viedol x14 na Am. Nám, kade späť? - Mickiewiczova - Radlinského - Floriánske - Vazka - Krížna? alebo ...-Floriánske -Radlinského - Legionárska - Záhradnícka? nie je to dlhšie aj km aj časovo ako oficiálne navrhnutá trasa?