Reply on: 810zssk #105956:
Otázne však je, či sa nájde niekto lepší ako on, kto bude kandidovať vo voľbách. Ak by na post primátora kandidoval niekedy napr. ivanbuto, budem ho voliť nielen ja, ale presvedčím aj celú svoju rodinu a okolie... ? Re #105944 Mikimaus: Čo sa týka bielych električiek - máme ich celkovo 3, no z toho dve (7737+7738 a 7919+7920) budú ešte v júni (ak už náhodou aj neboli) pristavené na prehliadku. Tá posledná, 7797+7798, sa prehliadky dočká až na jeseň (podľa najazdených km skôr ísť nemôže).
Re #105929 kecho: " výjazd električiek z obratišťa Kuklovská" - odhliadnuc od bohemizmu, čoho by sa novinár nemal dopúšťať, by ma zaujímalo, odkedy premávajú električky do obratiska Kuklovská?! Som zaspal dobu? Pokiaľ viem, pre obratisko pod SHMÚ sa požíva oficiálny názov obratisko Karlova Ves...
Re #105909 Beus: Nepovažujem za potrebnú nejakú kvótu, podľa mňa by sa to dalo vyriešiť aj výrazným zvýšením ceny reklamy, vďaka čomu by reklám ubudlo, ale financie za ne by ostali (snáď) na rovnakej úrovni. So zákazom reklám cez okná celkom určite súhlasím, presvedčila ma o tom jedna udalosť - minule som stál (za účelom fotenia ? ) na Račku a na zastávke v smere do Rače stála jedna pani, ktorá nenastúpila už do tretej električky. Nedalo mi to a spýtal som sa, na akú električku ona čaká a bol som prekvapený, keď mi odpovedala, že na hocijakú, ktorá ide do Rače, ale na takú, ktorá nie je celá polepená reklamou cez okná (zhodou okolností všetky 3 električky, ktoré vtedy išli do Rače a ktoré si nechala újsť, také boli), pretože ona trpí klaustrofóbiou a bojí sa do takej nastúpiť. Takže keď sa môže myslieť na ľudí postihnutých telesne (NP vozidlami a bezbariérovými chodníkmi, s čím určite súhlasím), prečo by sa potom nemohlo myslieť aj na ľudí postihnutých takto tým, že im nebudeme prelepovať sklá reklamami?
Beus
Nedokážem pochopiť len jedno - prečo tú trať na Jesenského rovno nezrušíme? Načo nám je? Načo sa po nej vôbec premávajú tie odpudzujúce električky ktoré nikoho nevozia? Zbytočne len zavadzajú pri gumokolistických podujatiach, a zbytočne pletú cestujúcich, keď sa po tej trati úplnou náhodou premáva... Úplne zbytočne sa tam robila tá drahá odhlučňovacia rekonštrukcia, keď sa tá trať používa len sporadicky... Načo vôbec ťaháme električkové trate do najužšieho centra, keď tam električky stále zavadzajú gumokolistom a taxikárom a obmedzujú ich slobodu pohybu? Prečo radšej nestaviame trate tam, kde nikto nebýva a kde nebudú žiadnym gumokolom zavadzať?