Reply on: drink #100122:
no ale potom to skončí ako v prípade L68, že vodiči nebudú mať kde prestávkovať.. Takisto neviem, ako to chcú vyriešiť v prípade nočákov, pretože na jednorázový rozjazd toľkých vozidiel tam absolútne miesto nebude.. Naopak, v centre mesta obratiská pre MHD chýbajú, a prestavbou Predstaničného námestia si ideme jedno z najdôležitejších obratísk rušiť..
Okrem toho k tomu priestoru Predstaničného námestia sa treba postaviť úplne iným spôsobom.. Teraz je primárny cieľ postaviť tam obrovské nákupné centrum, kancelárske budovy, a funkcia železničnej stanice a plochy pre MHD sú až na úplne poslednom mieste záujmu.. A malo by to byť presne naopak..
Okrem toho ak ideme do detailov, tak napr. počet stromov, aký sa vyrúbe, nebude mať ako a hlavne KDE byť nahradený, pretože zastavanosť toho územia bude takmer, ak nie presne 100%.. To znamená zhoršenie kvality vzduchu...
Za ďalšie sa tam plánuje veľké množstvo mimoúrovňových križovatiek, ktoré značne obmedzia pohyb peších... Pritom základným princípom dopravného plánovania v meste je, obmedziť mimoúrovňové križovatky, podchody a nadchody na minimum.. Totiž sú to príliš veľké bariéry pre chodcov, viď napr. podchody na Hodžovom námestí, Zochovej, Trnavskom mýte.. Kto mi zaručí, že v tých podchodoch okolo Hl.stanice budú fungovať eskalátory a osvetlenie 24 hod. denne? Nikto.. Nie, že by som bol lenivý, ale na úkor zisku developera nebudem prekonávať výškové rozdiely schodami, keď teraz môžem prejsť úrovňovo cez prechod pre chodcov...