Reply on: hoppusmark01 #105917:
Tak tak, reklama cez okna je jasne povedane, kde maju cestujuceho... A je tym jasne povedane ze dolezitejsie su peniaze ako nejaki ufrflani cestujuci... Myslim ze v DPB este nepochopili principy trhovej ekonomiky a to, ze DPB prevadzkuje MHD od toho aby ziskaval financie predovsetkym od SPOKOJNYCH cestujucich ktorym poskytne najlepsie sluzby (tymto apelujem aj na magistrat mesta BA). Reklamy mi v tomto mnozstve pridu ako keby DPB nevedel ziskat financie tym cim ma (poskytovanim sluzieb prepravy osob) a tak hlada nahradne riesenie a sice poskytovanie reklamy. Neviem preco teda vedenie DPB je este stale vedenie DPB a nezalozia vlastnu reklamnu agenturu, tam mozu na cestujucich kaslat uz uplne.
Ako cestujucemu mi pride nechutne byt zabedneny v elektricke, nevidiet von a ked aj chcem vidiet von, tak ma z toho boli hlava. Jedna z mnohych veci, kedy opat vedie IAD. Mam pocit ze v nasom meste je to jasny debakel a zial to tak vyhovuje aj predstavitelom, ktorych sme si zvolili
Beus
Musím však čiastočne súhlasiť aj s Pukim, že ruka v ruke s odstránením reklamy z okien a vozidiel vôbec by malo ísť vyčistenie ich interiéru, a jeho udržiavanie v čistote, a tiež veľmi striktné vyhadzovanie kdeakých podivných indivíduí z vozidiel. Tá (ne)čistota sa však netýka jednej prevádzku, ale úplne všetkých vozidiel bez rozdielu, jedno z akej prevádzky pochádzajú. A aby nebol dojem, že sa tým obviňuje DPB - o čistotu sa (ne)stará externá firma, ktorej výber bol vysoko politickým rozhodnutím, a tak to potom aj vyzerá...ešte zatiaľ nikto nenabral odvahu reklamovať u nich nevyčistené vozidlá...
Re #105918 hoppusmark01: tie 'možno' a 'alebo' v mojej vete som myslel tak, že ak by bol univerzálnym náterom napr. náter celočervený, tak na ňom nie je veľmi čo prispôsobovať proporciám vozidiel, ale inak máš pravdu