Ad: Riko
Trolejbus vylezie vsade :o) . V klbovych Karosach s automatickou prevodovkou je problem v tom,ze preraduje pri 1200 ot.,cize do kopca leze na plny plyn na stvorke (alebo pomalicky a na trojke). Navyse motor je Liaz a elektronicky cip na prevodovke z MANu,tak to pri preradovani trha a Karosa hore pristavnym mostom ledva leze aj s tehlou na plyne :o). TamBus radi pri 2000 ot.,ale ako sa jazdi hore Dlhymi Dielmi,to neviem ...
Trolejbus vylezie vsade :o) . V klbovych Karosach s automatickou prevodovkou je problem v tom,ze preraduje pri 1200 ot.,cize do kopca leze na plny plyn na stvorke (alebo pomalicky a na trojke). Navyse motor je Liaz a elektronicky cip na prevodovke z MANu,tak to pri preradovani trha a Karosa hore pristavnym mostom ledva leze aj s tehlou na plyne :o). TamBus radi pri 2000 ot.,ale ako sa jazdi hore Dlhymi Dielmi,to neviem ...
riko
teraz má Havlíčkva na niektorých miestach ani nie 4m, keby ju chceli rozšíriť, tak by museli Knažkovi zbúrať tých 7 garáží čo má postavených s oporným múrom a to asi nikdy nebude. takže ostáva ten malý SOR 7.5