Vedeli ste, ze... 2612 je uz pojazdny minimalne dva tyzdne? :)) Videl som ho a ev. c. mal len vytlacene na A4 za prednym sklom.
, ale vážne, to skutočne sa ráta, že po Havlíčkovej medzi Funusom a Slavínom by mal chodiť T-bus??? Kto im predá pozemky v predzáhradkách aby sa tam dala urobiť komunikácia 2x3,5m + chodníky, kto je stavár nech povie koľko musí mať šírku komunikácia po ktorej chodí MHD + polomery zákrut. Však stará zákruta pri hrade bola oproti tým na Havlíčkovej veľkopanská a aj tak nevyhovovala, preto ju zmierňovali.

Turbo
Neveim presne, ale cital som to. Tusim 8%. Zalezi od typu. Vezmi si, ze vozy K2, kotre ako jedine v Bratislave nemaju vsetky napravy hnacie maju stupavost tusim 8%. Ale to mas tak, ze do svahu so stupanim 8% musi vzjst v nahorsich miznach podmienkach:
- plne obsadena
- za kazdeho pocasia (cize aj za dazda, snehu a protivetru)
- musi pred sebou vytlacit dasi prazdny voz rovnakeho typu - teda dalsiu kacicu K2
To su fakt extremne podmienky. V Lisabone ci kde jazia elektricky do svahu 12%. V Linzi je zase el. vlacik, ktory adhezne prekonava tusim 11%. Iba taka mala poznamka na zaver: Ziaden z usekov na Dlhe diely nema vacsi sklon ako 8% (alebo 7%, ani presne neviem