Reply on: Peon #102654:
2: Vozy isto parkujú tam kde aj ostatné vozidlá tejto firmy, teda v Petržalke na Bosákovej. Viď mapka na stránke spoločnosti.
3: Vozidlá sú pomerne nové.
Inak ešte ma ohľadne nich napadla jedna vec. Možno že tieto vozidlá na linke ani jazdiť nebudú a sú tu len dočasne (napr. kým Ale je to len moja domnienka, nebrať vážne.
Re #102677 Ike: Predpokladám, že pri zavedení budú v SL busoch maximálne tak papierové mapy.
Trasa linkou 75 sa ti ráta len na 2 zóny. Však prechádzaš cez 100 a 101. Či raz alebo 10x je úplne jedno. Počet zón si určíš podľa počtu ich rôznych čísiel.
Re #102678 kecho: Však d3k0 vysvetlil, že do 100 násobku je tam kvôli zákonným rozdielom. Presná výška sa potom vyšpecifikuje dodatočne.
Re #102680 Ike: Presne tak. Treba to brať aj z toho hľadiska, že obyvateľ 2. pásma necestuje viac preto, že by ho to bavilo, ale preto, že proste musí. Zaujímavé, že nikomu ale pri vytvorení pásiem nevadilo, že za cenu celosieťovej električenky dostal po 1.1.2000 už len jednopásmovú.
Ámos
Ja viem ako sa podplaca v PID pri udelovani lincencii na jednotlive linky. A ako veduci DPP moze dat akurat tak vlajocku a kalendar.
Ty si hovoril o moznosti, ze DPB dostane mensiu cast trzieb aka mu prinalezi. A ako to dosiahnut aby nedostal DPB ale SL. No zabezpecit u koordinatora. Ano dnes BID bezi s par milionmi rocne. Ale pride den, ked cez neho budu tiect desiatky milionov. A take nieco na Slovensku neostane nepovsimnute.
V roku 2007 mal DPB stratu cca 40 mil. A tento rok by mal bezat bez straty. MAL!