Reply on: S499.1023 #102581:
prispevok mal vyzniet v prospech skusenosti. ak mi to nevyslo, tak ma to mrzi. nehlasim sa za experta do klimatizacii, ale neviem si predstavit, co by malo byt na klime za statisice. pozlatene trubky?
A pouzil si velmi dobry argument, ze ak by sa od roku 2004 zohladnovala inflacia, tak by PCL pre 1. pasmo stal 685 Sk. Takto dostanu cestujuci za 679 Sk PCL pre celu Bratislavu. Takze realne je to oproti roku 2004 zlacnenie pre vsetkych okrem tych par vlastnikov PCL cisto pre 2. pasmo.
Moja odpoved je, ze tieto mesta nie su take bohate, aby si mohli dovolit poskytovat dalsie zlavy. Pretoze presne o tom 30' CL a 1.-pasmova elektricenka su. O dalsich zlavach. A castokrat aj o dalsich problemoch, ked niekomu nevyjde prestup a uz mu 30' listok neplati a namiesto za 18 Sk cestuje za 32 alebo 36; ked si niekto neuvedomi hranicu pasma v ramci jedneho celku a stoji ho to k PCL pre 1. pasmo este dalsich 1400 korun. Proste zbytocne zlozity system. Novy nebude jednoduchy, ale pre Bratislavcanov bude rozhodne jednoduchsi.
a ja ze odkial vietor fuka 
Cize tebe by sa pacilo, keby sa v prvom kroku zvysila cena 1.-pasmoveho PCL na 660 Sk a v druhom kroku na vyslednych 720 Sk? A mali by sme opat jednotny listok, akurat ze o 40 korun drahsi ako je navrh BID... Takze teraz mi uz nie je celkom jasne, ci ti ide o nezdrazovanie alebo zdrazovanie 
Kazdopadne kazda pripomienka je cenna, aspon je zrejme, co treba objasnovat.

Ámos
cestujuceho inflacia nezaujima
cestujucemu je jedno, ze na pociatku spravil DPB chybu pri urcovani tarifnych zon a deleni mesta na dve zony. Dnes tymto krokom uskodis dohromady 63% cestujucich oproti 37% ktorym cestovanie zlacnis.
A tak sa pytam. Zda sa vam byt normlane ked sa podmienky upravuju tak aby sa zhorsila situacia vacsiny na ukor mensiny?
Nebolo heslom petrzalskych zmien v 9/2005 pre vacsinu je to vyhodne a tym by sa mal dopravca riadit?