Reply on: Ámos #102656:
Jedno to nie je, pretože je to anomália, ktorá by skôr či neskôr musela byť eliminovaná. A radšej skôr, pretože sa ruší ťažšie, keď sa viac "vžije". A ako sa má cítiť napr. taký obyvateľ Dúbravky, že si za PCL musí platiť viac ako trebárs petržalčan, a pritom je úplne rovnako obyvateľom Bratislavy? Argumentácia zvýšením cestovného je sama o sebe scestná, pretože nižšie cestovné bolo za tú cenu, že naň doplácajú obyvatelia z odľahlejších častí BA, ktorí sú neprávom znevýhodnňovaní. Jediný správny prístup je mať jednotný PCL pre celé mesto, a nediskriminovať bratislavčanov voči bratislavčanom.
Ike
Re #102547 d3k0:
myslim ze zacinam rozumiet, ale podme na konkretny priklad...
Nech cestujem z ASMN do Senca (linka 645 (tusim) cini 4 zony a cca 50 minut cesty). Tak ked si kupim hodinovy na 3 zony, tak nestaci... potom aky vyznam tam ma ten casovy udaj?
ok kupim si 90 minutovy na 5 zon...
ale pytam sa, nie je to prilis matuce? riadit sa zonami... zatial sa mi to zda troska netransparetne.
Ono ked pojde niekto z BA do Zavodu (neviem kolko zon, ale asi vela
inak ten 4zastavkovy listok je fajn... mohol by platit aj v BA