Reply on: d3k0 #102648:
A tie problémy by sa nedali riešiť tak, žeby vodiči SADistov predávali doplnkovo lístky ako doteraz? Teda napr. by som si povedal do Závodu, on by mi dal z EMTrestu lístok do Závodu za cenu podľa BID.

.
A k argumentu o nepodpore PCL uz asi fakt nemam co dodat, kedze ak by si si to pozorne precital, videl by si tam, ze v sucasnosti sa PCL oplati pri 20-21 obojsmernych jazdach mesacne, po novom uz pri 17. To je zhorsenie? Nechcem byt zly, ale tvojimi vypoctami zavadzas, pretoze nemozes hadzat do jedneho vreca X cestujucich, ktorym sa o korunu zvysi cestovne, Y cestujucich, ktorym sa zvysi o 2 koruny a Z cestujucich, ktorym sa cestovne znizi o 2 koruny. Ja uz fakt neviem, co sa dnes na skolach za matiku uci... 
, pri vzdialenosti 41 km sa cena vyrovnáva a od 51 km začína byť autobus lacenjší (na vziadlenosti 71-80 a 91-100 km až o 11
. Ak sa však má tento nezmysel vyriešiť tak, že BID cestovné bude vyššie, než lístky ZSSK, potom BID stráca jeden z dôvodov svojej existencie - pretože ľudia budú naďalej kupovať klasické lístky a nie lístky integrované.
Ike
Re #102547 d3k0:
myslim ze zacinam rozumiet, ale podme na konkretny priklad...
Nech cestujem z ASMN do Senca (linka 645 (tusim) cini 4 zony a cca 50 minut cesty). Tak ked si kupim hodinovy na 3 zony, tak nestaci... potom aky vyznam tam ma ten casovy udaj?
ok kupim si 90 minutovy na 5 zon...
ale pytam sa, nie je to prilis matuce? riadit sa zonami... zatial sa mi to zda troska netransparetne.
Ono ked pojde niekto z BA do Zavodu (neviem kolko zon, ale asi vela
inak ten 4zastavkovy listok je fajn... mohol by platit aj v BA