Nemusí super ekologické, môže dať aj neekologické ale nasadí tam upratovaciu čatu "LoLova rýchla rota l.o.l.", ktorí to dajú do stavu, že tam bude môcť cestovať aj Monk ? ?
pekne si to napisal... podla mna
.
Nova farebna schema > LBC > SPP
? myslim ze kompromi s by bol, keby na 2/3 busoch bol mestsky nater, na 1/3 reklama, na tbusoch 1/3 mestsky nater (biela-cervena-cierna), na 1/3 LBC a na 1/3 reklama.
na elinach VSETKYCH (okrem autoskoly a pod) LBC
inak este k LBC (dufam ze amosovi nebude vadit, ze o tom zas pisem ? )... takze by som aj ustupil, teda som za LBC, ale musi byt na vsetkych vozidlach, bez vynimky.. aj na plynovych, nakoniec aj vo Viedni su plynove autobusy v uplne normalnom mestskom natere... takze LBC ano, ale uz ziadne SPP.. ?
S tym suhlasim, akurat ze kurenie je samozrejmost, pretoze je to vedlajsi produkt samotnej prevadzky (niekedy neziadany - vid leto)...
kazdopadne je to dobre prirovnanie a myslim ze minimalne v letnych mesiacoch jun jul august by mohla byt klima pustena a nastavena napr na 23-25°C
ako tu uz niekto napisal, je na zamyslenie, ze klimatizaciu nechceme , ale kurenie uz ano.. To mozme povedat, ze ak kurenie je zbytocne, kedze sa stale otvaraju dvere, a este to aj zerie energiu.. cize by sme ho mali odmontovat.. ?
bolo by dobre vediet, kolko presne bude stat novy klbovy autobus pre Bratislavu bez klimy, a s klimou. Aby sme to mohli porovnat..
Prevadzkove naklady nie su dolezite, ako som uz napisal v mojich prispevkoch, nemusi sa to pouzivat na plne pecky, okrem toho sa za tie peniaze ovela zvysi komfort pre cestujucich a tak ich dostaneme z IAD do MHD
a v tom tambuse 3700 alebo ktory to je, je klima spred X rokov, ked bol ten autobus vyrobeny.. Predsa najnovsie klimy maju urcite nizsie prevadzkove naklady ako ta stara klima na tom tambuse.. rovnako ako aj nove auta a ine vozidla maju nizsiu spotrebu, a nizsie emisie ako stare...
hoppusmark01