Reply on: Ike #100560:
Áno, a odkiaľ máš tú prax overenú? Počul si o príkladoch zo zahraničných miest, príkladoch tzv. regulácie dopytu po doprave, kde sa práve kombinovala preferencia MHD, obmedzovanie dopravného priestoru pre IAD, a niekedy práve aj úbytok parkovacích miest?Jednoducho rozumná dopravná politika má uplatňovať viacero nástrojov naraz, teda aj posilňovanie a zvyšovanie kvality VHD, aj dbanie na peší pohyb, cyklistickú dopravu, aj obmedzovanie/regulovanie IAD (priestorové, cenové), aj prepojenie na kompaktné územné plánovanie.... a navzájom sa to dopĺňa.
A prepáč, ale to, ak sa dnes niekto odstavuje zadarmo na chodníkoch a chodí v BUS pruhoch, nie je vôbec kvôli nedostatočným podmienkam pre IAD, ale je to kvôli arogancii a zneužívaniu systému, kde sa nedodržiavanie pravidiel toleruje bez adekvátnych následkov.
Ike
zrus parkoviska (aby ludia vyuzivali MHD), postav bus pruhy (aby mala MHD preferenciu)... a vies aka bude prax? IAD ti bude parkovat nelegalne kade tade aj v bus pruhoch a konecny dosledok bude taky ze MHD bude aj tak stat v zapche spolu s IAD a pre ludi bude stale atraktivnejsia IAD cize bude stale narastat... co je na tomto nezmysel?