"Konkurencia môže do MHD prísť už o dva-tri roky s električkou do Petržalky." Takže sa uvažuje, že električku do Petržalky nebude prevádzkovať DPB so svojimi starými vozidlami, ale súkromný dopravca? ? Alebo je to len sen redaktora? ?
Pretože je to hlúposť, že niekde to tlačítko otvára dvere, a inde to isté tlačítko na tom istom mieste slúži na znamenie pre vodiča. Takýmto situáciám treba predchádzať nie tlačením a lepením oznamov, ale zjednotením tlačidiel.
Ale hej,je to všetko o zvyku ? Veď by sa naučili stláčať pravidelnejšie,ale nič náročné.Aj tak bývam svedkom,že deti alebo dôchodcovia niekoho poprosia,aby im v trolejbuse/Vrakose stlačil tlačidlo "Znamenie vodičovi" ?
Vo vozidle 6612 bolo spravené tlačidlo na znamenie na tyč namiesto dopytu ktorý vozidlo nemá samozrejme sa pridali koňské nápisy s nápisom Zástavka na znamenie, no ludia to stláčali a stláčaju aj 10x do jednej zástavky a to zrovna pre vodiča neni príjemne. A v minulosti enbol problém zo stláčaním týchto tlačidiel tak v tom envidím problem ani teraz
To ja s výškou mám v pohode ? Mám takmer dva metre a so stláčaním tlačidla v Karose no problem rovnako v trolejbusoch.Akurát je,že chodím po vozidlách zhrbený jak Lagardér,aby som sa netreskol o tyč ? ? ?
No hej, v trolejbusoch 14/15 Tr(M) je to naozaj debilne vyriešené s tlačidlom "znamenie vodičovi), nad dverami a ešte aj schody...ale aj to by sa dalo vyriešiť.Stačila by montáž tlačidla do tyče na držanie pod/nad dopytové tlačidlo.To isté by sa dalo spraviť aj v Karosách.Len to musel DPB chcieť ?