Tak asi víkendy + noc. Klepotať bude za chvíľu celá Račianska. Tie vymenené kratučké úseky totiž nezvárajú dokopy. A ako som si dnes všimol hlavne tie už vymenené sa dosť poprepadávali oproti pôvodnej trati. Od Vinohradov smer centrum je to katastrofa.
Podľa STN 73 6110 - Projektovanie miestnych ciest je minimálna šírka pruhov v meste pre vozidlá 2,5m. Ak sa má na tej ceste nachádzať autobus, alebo majú jazdiť nákladné vozidlá, minimálna šírka pruhu je 3,0m. Nájdeš to aj v TP 73 6110.
Takže by som rád videl normu, ktorá hovorí, že ak mi v meste má jazdiť autobus v tom pruhu, že je možné tam mať 2,75m šírku pruhu. Rád sa nechám poučiť.
Ten projekt samozrejme dodržuje požiadavky technických predpisov - nikde nebol navrhnutý pruh pre autá užší ako 2,75 m. Neviem ktoré normy myslíš... A som nespokojný s neschopnosťou mesta v iných častiach mesta, kde sa stále dookola prioritizuje IAD pred vhodnejšími módmi dopravy aj napriek tomu, že sa vie, že je to pre mesto likvidačné.
Ja si myslím že by nám tých právnikov v politike prospelo viac, keďže hlavnou prácou politikov je tvoriť a vykonávať zákony. Bolo by teda veľmi fajn keby právu aj rozumeli, potom by legislatívny proces vyzeral trochu inak než keď tu zákony píšu polovníci.
A čím to je, že je to tak vo všetkých krajinách? Sprisahanie je rozsiahle? Poznám takého Frantu Šišku, ako si ty, čo povedal, že nebude platiť drahých právnikov, napísal si kúpnu zmluvu na byt podľa nejakého vzoru z internetu a potom chodil nariekajúci.
Veď to. Nič. Príprava výstavby električkovej trate bola časovo náročná v každom období v porovnaní s inými jednoduchými stavbami. Viac menej vždy reflektovala úroveň vlastníckeho práva. Na to netreba byť právnik a dokonca netreba poznať ani jeden zákon. Je to proste logické.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.