Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: Klepeto #250844:
Možno sú to zahraniční vodiči. V bývalom sajuze sa s nejakým pristavovaním k obrubníkom nikto netrápi. Na Ukrajine bežne trolejbus zastavil aj dva metre od obrubníku (aj keď poloha trolejového vedenia bez problémov umožnila pristaviť k hrane).
Reply on: 6503 #250839:
Nechcem nijak znižovať snahu vodiča vyhovieť menej mobilnému cestujúcemu pri nástupe, no zastávka Alexyho zrovna nie je tá, kde by bol problém pristaviť vozidlo k hrane obrubníku aj celkom blízko bez toho aby dotyčná pani mala problém nastúpiť do vozidla. Hlavne posledné roky badám veľmi ignorantské správanie vodičov busov a t-busov s tým pristavovaním k obrubníku. Viem, že nie vždy je to možné hlavne ako sú to malé zastávkove zálivy a príde tam kĺb, zastávky v oblúku alebo s rozbitými vyklonenými obrubníky do dráhy. Ale oni majú problém normálne pristaviť vozidlo aj ku kasselákom. Takže ak zastavil 50 cm od hrany obrubníku (nič výnimočné) čo už robí naozaj problém starším urobiť taký dlhý krok, tak sa nedivým, že musel takto pomôcť. Pritom by nemusel. Takže v tomto smere by možno pochvala mala znieť, že svoju nedokonalosť v ovládaní a pristavení vozidla pre ľahké nastupovanie zachránil práve tým, že išiel vyklopiť plošinu. Možno to tak nebolo, nebol som pri tom, ale za tým vzdialeným pristavovaním si stojím a badám to už dosť často. Ľudia musia vyslovene vystúpiť na vozovku a potom urobiť krok na schod obrubníku aby sa dostali na chodník.
Reply on: Maremi #250840:
Pisateľ prispevku asi myslel vývoj v zahraničí, alebo zakúpené licencie zo zahraničia na diely použitévo Favorite. Samotná výroba bola rozhodnutím strany výhradne v Československu.
Reply on: Maremi #250840:
To je taká trojštvrtinová pravda ale stále lepšie ako ten blud, čo napísal Pavol86.
Naša všemocná strana a vláda potrebovala šetriť devízy, tak sa snažila všetko vyrábať doma ale na niektoré neopomenuteľné veci aspoň vyčlenila peniaze na nákup licencií.
Vrátim sa ešte k téme vláčikovania 83/84. Dôvod je očividne ten, že meškanie linky 83 na Kutlíkovej sa prenáša aj na opačný smer (smer Dúbravka), lebo aj teraz si 4910 preniesla rovno 4 minúty, vďaka čomu idú 83 a 84 opäť takmer za sebou. 84 má v Ovsišti dlhšiu prestávku, takže tam tento problém nevzniká.
Reply on: S499.1023 #250837:
žiadnu, však favorit bol preto naprd lebo ho vyrábal len domáci priemysel( z rozhodnutia strany). Až felda pod vw bol v podstate favorit taký aky mal byť povodne na 1x podla nakresu toho taliana? co ho dizajnoval len ho nebol schopny nas priemysel tak vyrobit
Poslal som dnes pochvalu do DPB, ale davam to aj sem:

"dnes doobeda nastupovala na zastavke Alexyho starsia pani do autobusu (Mercedes Capacity). Zial nevedela vystupit z chodnika do vozidla. Skusala to opakovane, ale nezvladala to. Nakoniec zostala stat na zastavke, ze pocka dalsi autobus. Vodic linky 83, cislo vozidla 4931 vystupil, zlozil plosinu pre vozickarov a pani po nej v pohode presla do vozidla! Vacsina by asi zavrela dvere a sla dalej. Takze pochvala a velky respekt tomuto vodicovi!" 👍
Reply on: B K #250836:
Keby bol na zastávke CP linky >, nepoviem nič. Ale takto? L71 ide z Vrakune označená ako >, hoc v CP je to linka 71 s vyznačeným dojazdom. Takýchto anomálii je pri tom viac. Proste ako píšeš aj ty, buďto dať na tie zastávky CP napr. linka 83>, alebo iba >. A na výjazde môže byť normálne 83.
Reply on: pavol86 #250832:
Ktorú polku dielcov robili zahraničné automobilky?
Reply on: samezzko #250833:
Ako môže pochopiť niekto kadiaľ ide spoj, ak nemá na zastávke CP, nevie aký si má kúpiť lístok (ako zistím minúty bez CP?), nevie kde zastavuje.
Identifikácia spoja má byť jednoznačná, CP zverejnený na zastávke a platia v ňom rovnaké zákonné, tarifné a prepravné podmienky ako v nedozjadovom/nevýjazdovom spoji.
Reply on: Valec #250834:
Do Vianoc tradične celé Staré Mesto sa zapcháva. V apríli na tých istých cestách prázdno.
Reply on: zakaznik #250829:
Ty tu žiješ prvý rok? Lebo plnú 29. augusta v jesenných mesiacoch si pamätám na dennom poriadku minimálne posledných 5 rokov čo tadiaľ zvyknem chodievať, bežne sa kolóna začínala na úrovni bývalého Mamuta.
Reply on: SuchSoft #250827:
pokiaľ viem, šípky zaviedli preto lebo ostatné dojazdové spoje majú rovnakú trasu do depa. vytvára to lepšiu orientáciu a pochopenie kadiaľ a ako ide spoj.
Reply on: si #250812:
nahodou favorit mal celkom dobre jazdne vlastnosti. tam robili polku dielov zahranicne automobilky. ale tiez som sa vtedy bal ist viac ako 150 po dialnici 😃
Reply on: SuchSoft #250827:
Namiesto vyhadzovania šípok by som uvítal možnosť vyfiltrovať linky na zastávke.
Reply on: Solider #250823:
Meškanie je odôvodnené, sú tam naviac práce napríklad zbúranie stien a stĺpov v pôvodnej hale ktoré staticky neboli OK a postavenie nových železobetónových stĺpov
Včera sa nám celkom pekne zajevalla Ul. 29. Augusta v smere na Kolárovo nám.
Zdá sa, že vodiči sa už naučili obchádzať dopravne upokojené nábrežie. 🤪 Ku koncu roka to bude permanentný kolaps ažpo autobusovú stanicu, čo je presne to, čo si na magistráte želajú.
Reply on: SuchSoft #250827:
Síce je to v neprospech cestujúcich, ale aspoň je to porušením Zákona 332/2023 a Štandardov IDS BK 🙃
Reply on: B K #250822:
Toto ma brutálne vytáča, najradšej by som tie šípky dal preč, je to totálny nezmysel. Chceš ísť na Betliarsku, pozrieš si odchody z Betliarskej, že veď tam nájdeš nejakú dojazdovú linku, ktorú by si mohol využiť, a prd zistíš, samé šípky.
Reply on: tiny111223 #250824:
Pomôcť prečítať ten text?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.