Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #227509:
Presne tak, myslel som prestup vlak autobus, v časoch keď nejde vlak do Záhorskej Vsi.
Reply on: Peon #227513:
Zvykaj si minuskova mafia tu prevlada
Reply on: akela #227510:
Nemusíš nám svoje metódy opisovať - predsa ich všetci vidíme, zneuznaný projektant.
Prosím vás, prečo som dostal za môj príspevok #227489 dve mínusky? Ak je to za to, že sú tam aj otázky, tak mínusky si prosím aj na môj príspevok #227492 . Nie sú to off-topicy nesúvisiace s prevádzkou verejnej dopravy v okolí Bratislavy..
Reply on: ondrej.blazko #227511:
Nech sa páči, Google mapy 🙂
treba spracovat interaktivnu mapu kde zaznacim svoju polohu a miesto kam sa potrebujem dostat, a nasledne mi zobrazi trasu, cenu, cas a alternativnu trasu...
Reply on: S499.1023 #227485:

stále sa opakujúca situácia - ak nemáš argument zaútoč na autora,miesto toho aby trocha podumal o probléme a našiel argumenty a nie kubáčkovské dnes už osvedčené matovičovské metódy
Reply on: Joyki #227508:
Predpokladam ze on pisal o prestupe na autobus.
Reply on: JerryBA #227502:
Vlak do Záhorskj Vsi neodíde, kým nepríde vlak z Bratislavy. Tam je prestup garantovaný.
Reply on: AndyNO #227501:
Tak to je úplne frekventovaný prestupový ťah teda...
Reply on: Max #227505:
tak ale to by pán Maruška nesmel svojou šikanou vyhnať všetkých schopnejších z dopravného úseku že ano 😃 ... potom by aj všetko nemeškalo ... mimo toho že vôbec nemá podporu mestské zastupiteľstva, ale moc sa im nedivím, na to že bol 4 roky bol šéfom poslaneckého opozičného klubu za Ftáčnika tak to vôbec nezvláda
Reply on: sunogdy #227503:
Prečo sa takéto úžasné titulky objavujú v médiách pravidelne každé 4 roky pred voľbami?
Čo tak radšej nejaké výsledky práce pána asfaltéra, pardon, primátora za ostatné 4 roky? ?
V tomto clanku (https://bratislava.sme.sk/c/20899561/buduju-nove-elektrickove-trate-bratislavcania-si-na-ne-pockaju-roky.html) ma zaujala spojnica Racianska-Vajnorska-Ruzinovska, ako aj prepojenie Slovnaftu s Vrakunou a Podunajskymi Biskupicami a tiez prepojenie Petrzalky a Ruzinova. O inych projektoch viem, ale tieto tri som zatial nezachytil. Nemate niekto viac info co su to za plany?
Reply on: Miro #227498:
Vlaky by nemali meškať. Na druhej strane keď som sa vracal do Bratislavy ICčkom, tiež prišiel načas a odchádzal s 10 minútovým meškaním, ale preto, že čakal na zmeškaný osobák z Čadce. Keby som bol v tom osobáku a IC by už odišlo možno by som frflal na to prečo nemohli zdržať ten IC vlak v stanici.

A k tomu garantovanému prestupu alebo priamemu spoju. Na takej trase BA - Záhorská Ves je možnosť ísť priamo z Bratislavy z Nív do Záhorskej Vsi napríklad o 11:55 busom alebo kratšie na vlak o 12:16 z hlavnej stanice s prestupom v Zohore, kde je teoreticky na prestup na stanici 6 minút. Ak by ma netlačil čas asi by som si vybral ten priamy bus, lebo negarantovanie prestupu v prípade meškania v súvislosti s 120 minútovým intervalom, ak by som išiel cez víkend tým smerom je veľké riziko ostať trčať v Zohore navyše 2 hodiny.
Inak považujem, za celkom dobrú vec, že sa teraz dá použiť bus v rámci Zohora ako približovadlo na druhý koniec dediny ak ide niekto vlakom a má cieľ pol hodiny pešo od stanice.
Reply on: 810zssk #227500:
Nie všade boli prestupy tragédia?
Pravidelne som okolo 11-tej ráno cestoval 740-kou do Zlatých Klasov a odtiaľ do Senca...doteraz som čakal na zastávke cca 20 minút, teraz mám čakať skoro 40 minút...
Reply on: rini17 #227497:
Ja aj celkom rozumiem obavam ludi z prestupov, kedze doteraz boli prestupy v regione tragedia. Dolezite je aby teraz zacali ziskavat pozitivnu skusenost a to sa nemusi stat ak sa aktualne na papieri pekne CP nebude darit v praxi naplnat. Preto sa dost divim ze sa niekto odvazil spustit system v takejto polovicatej podobe bez garancie nadvaznosti.
Reply on: Mike #227495:
Ono sa im nečudujem. Je ťažko meniť 50 ročné návyky. Naučené cesty a pod.
Veď s CP roky poriadne nehýbalo.

To, že som ich videl denne chodiť prázdne v zhlukoch počas špičky po Bratislave ich netrápilo. Väčšina sa tomu prispôsobila a začala používať auto..
Ostali len dôchodcovia a študenti , ktorý neriešili státie v kolónach.
Reply on: rini17 #227497:
Presne tak. Cestujúci má mať garantovaný prestup alebo priamy spoj. Ak mu niekoľkokrát prípoj ujde, začne hľadať iné možnosti. Ak to nebude priamy spoj VHD, bude to v lepšom prípade skúter či bicykel, v horšom prípade, ktorý nechceme, to bude auto.

Riešením je buď čakanie na prípoje alebo hustejší interval, aby aj v prípade nestihnutia prípoja cestujúci nečakal dlho (povedzme do 15 minút).

Ešte by bolo jedno riešenie, že by verejná doprava nemeškala, ale to je u nás sci-fi. A nehovorte mi, že za meškania môžu len autičkári. Minule som bol svedkom, ako IC vlak, výkladná skriňa slovenských železníc, prišiel do Žiliny s trojminútovým náskokom a odchádzal s desaťminútovým meškaním. Skrátka u našich železníc 5-10 minút nie je žiadna miera.
Reply on: Mike #227495:
To je pohodlné hodiť všetkých cestujúcich do vreca "sú to kkti čo si chcú sami vyberať kade má ísť autobus".
Ja nemám problém prestupovať. Lenže, a už som to tu riešil, u mňa všetky prestupy na vlak začínajú linkou z Bratislavy cez Vajnory, ktorá bude zaručene často meškať a potom nestihnem spoľahlivo prestúpiť. A nedokážem to nikomu vysvetliť, hneď ma každý hodí do horeuvedeného vreca...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.