DPB od noveho roku planuje zriadit linku Novy Most - Zeleznicna stanica Wolfsthal. Caka sa vraj na schvalenie rakuskou stranou. Napad sa mi paci, len dva komentare:
-dalsia "ziskova" linka (min. 1Euro = cca 34Sk)
-je neaka synchronizacia s BID? Ci sa to snazi DPB uchytit, aby mu ostala aj po pridelovani?
Som zvedava, kedy tieto uslachtile vozy uz konecne hromadne vyradia, viem ze nejsu peniazky na nove busy, a ze pokial to jazdi tak to nedaju prec, ale aj tak... To si potom jeden odkupim na pamiatku. ☺
Tak keď vidím cenu 18 metrového Solarisu tak sa mi točí hlava! Lebo v porovnaní s 15m Solarisom sa jednoznačne viac oplatí klbák, a nielen oplatí ale v súčasnom stave by bol potrebný ako soľ.
No, naozaj by Dlhace mohli byt akorat tak ticho... Co ma vravet DNV- sidlisko, ked na linku c. 20, ktora tiez chodi raz za uhersky rok, davaju tie najstarsie sroty a uz sa parkrat stalo, ze nas ten krap nechal niekde v Technickom Skle co je na mile daleko od civilizacie... A tiez nie je ziadna novinka ze z tych autobusov odpadavaju casti uz aj za jazdy, a sofer musi brzdit rucnou brzdou, takze cesta potom pripomina jazdu na umelom rode-bykovi. ? Cestovanie bratislavskou MHDeckou by uz mohli zaradit medzi adrenalinove sporty. ?
...ale sak na co by sme sa inak stazovali, keby bolo vsetko dokonale??
S tou 78+95 schvaľujem, napadlo ma to tiež. Inak 78 je vždy oveľa rýchlejšie spojenie Petržalky s ASMN než 88. S výnimkou možno pre Ovsište ale pre zvyšok Petržalky by bola tá predĺžená 78 vítaná doprava na ASMN. ?
S tou SOR 9.5 s intervalom som také počul,že 2min interval ráno na 88 ? vysvetloval som,že je to somarina,že plno vozidiel na obratisku a kto by platil šoférov?
nevyhotovil by si nejaký zoznam liniek kde by sa zišli čiste len SOR 9.5?
Podľa toho čo som sa ja vozil tak by stačili na : 23 (nemám overenú ale dávam ako tip),28,38,41,43 (tam asi pustia len CNG,že?), 49,51 (som neistý),52 (tip),54,57,58,77,79,99 (nikdy som ju nevidel plnú).