Koniec reklamy vo vozidlách MHD

Z vozidiel MHD boli odstránené všetky reklamy, ide o jeden z krokov obmedzovania vizuálneho smogu.

Na prelome leta a jesene prišli všetky vozidlá o celovozidlové reklamné polepy, od októbra k tomu pribudli aj interiérové papierové reklamy. Podľa mestského poslanca a člena dozornej rady dopravného podniku Martina Kapitulíka si tieto kroky dávajú za cieľ spríjemniť vizuálnu kvalitu cestovaniu, čo má viesť k celkovému zvýšeniu komfortu a úrovne prepravy v MHD. Reklamy prinášali DPMŽ len približne 45-tisíc eur ročne, dopyt po takejto reklame postupom času klesal a rovnako aj vozidlá zakúpené so spolufinancovaním EÚ nemohli byť prenajímané na reklamné účely. Či a kedy sa reklama do vozidiel vráti je otázne, isté však je, že by sa to malo diať už len prostredníctvom technológií a vizuálne atraktívnou a prívetivou formou v súlade s dlhodobou snahou mesta o odstraňovanie vizuálneho smogu.

Ako vnímate tieto kroky Vy? Svoj názor neváhajte vyjadriť v komentároch pod článkom alebo v ankete!

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak by som poprosil,aby tých ,, smiešnych,,45 tis .€,teda každoročne podniku p.Kapitulik daroval zo svojho.