info pre VALEC:
povodna martinska karosa s garazovym cislom 27 jazdi po dodani citelisov s garazovym cislom 9.
minuly tyzden som na vrutkach videl citelis s cislom 13 a hned za nim zastala este stara karosa s garazovym cislom 13. dve trinastky vedla seba...
povodna martinska karosa s garazovym cislom 27 jazdi po dodani citelisov s garazovym cislom 9.
minuly tyzden som na vrutkach videl citelis s cislom 13 a hned za nim zastala este stara karosa s garazovym cislom 13. dve trinastky vedla seba...
Jozef
Problém autobusovej stanice v Žiline trvá niekoľko desaťročí. Mestá a mestečká v minulosti mali vybudovanú autobusovú stanicu, ale ČSAD Banská Bystrica n.p. pod ktorú v minulosti patril aj dopravný závod v Žiline odmietala prideliť štátne prostriedky do Žiliny na výstavbu autobusovej stanice. Až po ťažkých desaťročiach bude v Žiline konečne vybudovaná autobusová stanica zo súkromných zdrojov.
Z novín: Týždenník Cieľ, Doprava – citlivá tepna nášho života, 29. 9. 1989 (!). Výňatok zo správy plenárneho zasadnutia ONV v Žiline, ktorú predniesol podpredseda ONV.
„Osobitným problémom je už viac ako 15 rokov kritizovaný stav na autobusovom nástupišti v Žiline, ktoré bolo vybudované ako jedno prvých nielen v kraji, ale aj v rámci Slovenska a súčasná situácia ukazuje, že výpravná budova bude vybudovaná ako posledná spomedzi miest aj mestečiek Slovenska. Nechcem sa o probléme rozširovať, avšak nech hovoria fakty. Stavba bola nárokovaná na realizáciu v 6., 7. a 8. päťročnici, projektová dokumentácia bola trikrát prepracovávaná. Podľa sľubov nadriadeného S KNV a PR ĆSAD raz v rámci ÚIV, raz v rámci „Z“ opäť v ÚIV, následne v rámci „Z“ a toho času niet priestoru ani v ÚIV ani v akcii „Z“.
Pozn.: S KNV – Stredoslovenský krajský národný výbor a PR ČSAD – Podnikové riaditeľstvo ČSAD, oba v Banskej Bystrici.