neviem,či sa problemy s fajčením a telefonovaním riešia,ale ak by sa riešili,tak by sme sa tak často nestretavali s týmto problémom.Máš nejaké podklady o tom,či sa to riesi?Ak áno,môžeš ich uverejniť?Zrejme budeš tiež fajčiar,ked Ťa netrapi,že cestujuci na zač.zastavke nastupi do autobusu v ktorom je nafajčené.O čom tu potom píšeme??? ?
Je uzasne sledovat ako niekto napise, ze po presove maju aj v ziline novy kasselsky obrubnik. no skor by som privital vybetonovanie plochy cesty na zastavke. najkrajsia je asi zeleznicna stanica a nemocnica... tam cestujucich vyjazdene???/vystate??? kolaje na zastavkach dostatocne ubezpecia o tom, ze oni vedu vozidlo a nie vodic...
Podla mna by to mali kontrolovat aj revizori, ale to od nich tazko mozno cakat vzhladom na vacsinou priatelske vztahy s vodicmi.
Ale s tym telefonovanim je naozaj problem a vyzera ako keby sme len hrach na stenu hadzali, ale Juraj na jednom stretnuti vravel, ze kazdy takyto postreh sa v DPMZ presetruje, ale s tym postihovanim a naslednym poucenim sa to nie je take lahke. Len skoda, ze vysledky stale nevidiet. Ale telefonovanie za volantom MHD je nieco, co nielenze nema byt zakazovane zverejnovat, ale je to na hodinovy vyhadzov!
Čo sa tých dverí týka, videl som asi dvakrát, že autobus odišiel zo zastávky s otvorenými dverami a nezavrel ich, kým mi zmizol za rohom. Mňa by zaujímalo, či toto registrujú palubné počítače a či sa v DPMŽ tieto záznamy kontrolujú.
To iste nie, ale stačilo by, keby sa Juraj všeobecne vyjadril, ako sa takéto prípady riešia. Netreba písať nič konkrétne.
Mňa by napríklad zaujímalo, či má DPMŽ aj nejakých "revízorov" na vodičov, ktorí by sledovali ich prácu, najmä ohľaduplnosť k cestujúcim, telefonovanie či fajčenie za volantom.
Viem, mala by to robiť predovšetkým polícia, ale ja som bohužiaľ okrem kontrol na alkohol nezachytil, že by polícia sledovala a postihovala u vodičov hromadnej dopravy priestupky ako je telefonovanie či fajčenie.
Odkiaľ vieš, že problémy sa neriešia? To tu má do fóra napísať ekonomický námestník alebo pracovníčka PaM, že tomu alebo tomu sme strhli prémie? Alebo ako si to predstavuješ, keď tak hodnoverne napíšeš a priam rozkazovačne „kedy budete riešiť problém vodičom“.
Hmm, ale keď privreš ruku do dverí staršej osobe, dieťatu... (proste niekomu, kto má tenšiu ruku), tak ruka zostane zakliesnená medzi gumovým tesnením ale dvere sa normálne zavrú, takže tu ti ani blokovanie rozjazdu nepomôže.
co sa tyka daného vodiča,takych ako je on je v DPMŽ asi tak 20%,myslim tym,že ked rano sadne za volant,už ma nechut vozit ludi a nie tak sa počas dna na nich usmievat.Ano,je to problematicky vodič,ale v danom podniku sa nerozlišuju vodiči na dobryých a zlých.Je stale považovaný,len za vodiča MHD.
K danemu problemu zavretia cestujucej do dverí sa mohlo stat,ale verim tomu,keby mal vodič zapnutu blokaž(kolikovy vypinač,ktory zamedzuje rozbehnutiu trolejbusu,pokial su dvere otvorene)trolejbus by sa nerozbehol a nemuselo dvojsť k takej tragédii.Lenže vodiči to podcenuju a dany kolikovy vypinač odisťujú. ☠
Po dopravnej nehode dňa 16.10.2006 hod bol poškodený autobus Karosa B 732 #96. Nehodová udalosť sa stala o 14.40 hod. na Kamennej ceste, kde do autobusu stojaceho na zastávke na linke č. 26 zozadu narazilo nákladné auto. Autobus je poškodený na ľavej zadnej strane. Pri nehode mala byť zranená jedna cestujúca, ktorá si v tom čase označovala cestovný lístok.
Možno sa ti to na prvý pohľad zdá, že nie sú ničím výnimočné. Budúcnosť je však taká, že postupne sa budú kasselské obrubníky na zastávkach vymieňať. Pre vozidlá je potrebné, aby zastavili čo najbližšie pri nástupnej hrane. To bolo možné síce aj pri klasickom obrubníku, ale tento „kasselský“ obrubník, ktorý vyvinuli v Nemecku, umožňuje približovanie kolies k obrubníku bez toho, aby došlo k poškodeniu pneumatík. Zároveň vedie vozidlo a zaisťuje najmenšiu stálu medzeru medzi vozidlom a hranou nástupnej plochy. Trolejbus alebo autobus sa takto priblíži k nástupišťu zastávky. Obrubník je vo výške asi 20 cm ako je aj nástupná hrana vozidla. Toto umožňuje ľahké nastupovanie. Výhody kasselského obrubníka sa prejavia hlavne pri nízkopodlažných vozidlách, pri nastupovaní starých ľudí, invalidných vozíkov a kočíkov. Myslím si, že ideme s dobou, kde aj u nás po Prešove sa začali budovať medzi prvými na Slovensku nové nástupištia tohto typu.
Takmer bez povšimnutia tu prešla správa, že z trolejbusa #223 bola odstránená celovozidlová reklama OC Dubeň a Carrefour. Táto reklama na trolejbuse bola pekná, pôsobivá a zaujímavá tým, že na bielom podklade na ľavej strane vozidla bola reklama OC Dubeň a na pravej strane Carrefour. Strecha vozidla bola modrej farby. Reklama na trolejbuse bola umiestená od februára 2005 do októbra 2006. Teraz vozidlo, ako tu už spomínal URBINO, premáva v uliciach mesta v bielom laku ako aj #211. Kto si chce zaspomínať alebo len pozrieť túto reklamu, tak v katalógu vozidiel je pár fotografií trolejbusa Škoda #223.
Nieco podobne sa aj mne stalo par rokov dozadu.
Dôchodkina vystupovala a vodič (meno a aj trolejbus neuvadzam) mal naponahlo, pritom neviem kam lebo ho cakal 24 minutový prestoj na konecnej,tak na Smrekovej zastavke urychlene zatvoril dvere a nevsimol si ze ona este nedovysupovala a zachytil sa jej kabat medzi dvere.Samozrejme vodic uz nesledoval spatné zrkadlo na strane zastavky ale sledoval ci nejdu nejake vozidla za nim aby vysiel zo zastavky.Co sa nemalo stat stalo sa babku stiahol zo sebou a tahal ju za poslednou 3 napravou asi 20 metrov kym si nevsimol ze cely trolejbus je hore nohami a krici aby zastavil.Nakoniec sa to az tak zle neskoncilo.Modriny odreniny a stara pani bez zavolania akehokolvelk vozidla (sanitka, policia) chcela ist domov po vlastnych..Tak aj isla....
Vsetko by velmi zle skoncilo keby vystupovala 3 dverami od predu..tam by isla pod koleso..vystupovala vsak poslednymi...
Vodic stale pracuje v DPMZ a aj na rovnakom vozidle a myslim ze to bola pre neho velka skola...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
anonym1
neviem,či sa problemy s fajčením a telefonovaním riešia,ale ak by sa riešili,tak by sme sa tak často nestretavali s týmto problémom.Máš nejaké podklady o tom,či sa to riesi?Ak áno,môžeš ich uverejniť?Zrejme budeš tiež fajčiar,ked Ťa netrapi,že cestujuci na zač.zastavke nastupi do autobusu v ktorom je nafajčené.O čom tu potom píšeme??? ?