Dnes ráno okolo 7:30 sa stala dopravná nehoda. Bus na linke 2 (stará karosa, označenie asi 741) vrazil za prudkého brzdenia do dvoch osobných áut medzi zasatávkami Hlinská a Poľná. Niektorí cestujúci skončili dokonca s ľahšími zraneniami v nemocnici, no nič vážnejšieho sa naštastie nestalo. Autobus nešiel totiž príliš rýchlo. Presnejšie info nemám.
Jozef
7.12.2004 - Pred rokom odovzdali do užívania asi 900 m dlhý diaľničný privádzač cesta I/11 Žilina (Budatín) – Brodno II. etapa s napojením na plánovanú diaľnicu D3. Je súčasťou medzinárodného koridoru D3, ktorý okrem iného spája Žilinu s Poľskou a Českom. Technicky náročnú stavbu medzi riekami Váh a Kysuca možno rozdeliť na dve časti, ktorú navyše pretína Košicko-bohumínska železnica. V prvej časti je privádzač napojený cez dva vážske mosty, ktoré boli I. etapa stavby, na žilinský štvorprúdový okruh. Odtiaľto prechádza v intraviláne Budatína, kde sa rozširuje až na šesť pruhov a mimoúrovňovo križuje komunikácie do Tepličky nad Váhom, Budatína a Zástrania. V týchto priestoroch je vybudovaný podchod pre peších. Ďalej privádzač prechádza ponad železnicu na ďalšiu mimoúrovňovú križovatku s odbočením do Považského Chlmca (Bytče). Vybudovanie nového privádzača si vyžiadalo rekonštrukciu pôvodného železničného nadjazdu, mosta nad Kysucou i dve nové komunikácie do Považského Chlmca a Zástrania. Investorom tejto stavby bola Slovenská správa ciest a generálnym dodávateľom stavebných prác Váhostav-SK Žilina. Rozpočtové náklady privádzača predstavujú 498 mil. korún. Stavba umožňuje vodičom rýchlejší, bezpečnejší a úspornejší prejazd týmto významným dopravným uzlom. V Budatíne na Námestí hrdinov boli vybudované nové priestranné autobusové zastávky. Cez uvedený privádzač prechádzajú aj autobusové linky MHD L21 Považský Chlmec - Bánová, L22 Brodno - Bytčica, L30 Vranie – železničná stanica, L27 Zástranie – Závodie a L29 Budatín (Dolná) – Žilinská Lehota, ktoré zabezpečujú rýchle a bezpečné spojenie mestských častí s centrom mesta. V minulosti sa diskutovalo aj o vybudovaní trolejbusovej dopravy do tejto oblasti, kde prichádzal do úvahy Považský Chlmec s obytnou a priemyselnou zónou. Po zastavení stavby D3 v úseku pred Strážovom ponad Hričovskú priehradu do Považského Chlmca a vyústením tunela pred Brodnom, bude uvedený privádzač slúžiť na prepojenie z D1 od Bratislavy smerom do Česka a Poľska. Z tohto dôvodu nie je možné počítať s trolejbusovou dopravou v tomto priestore.