Reakcia na: Papyr #4655:
Juraj kdesi spomínal, že zastávky hlási jedna mladá inžinierka z DPMŽ. Či je jej hlas príjemný alebo nie, to je vec osobného názoru. Okrem toho Juraj hovoril na prvom a zatiaľ poslednom stretnutí u neho, že majú dohodnuté s jedným súkromným rádiom nahovorenie hlásení ako splátku dlhu, ktorý má toto rádio u DPMŽ za reklamu ? Najzaujímavejší je bus #11 s tabuľkami vpredu a na boku a displejom vzadu. Už sa to tu spomínalo skôr, Juraj by mohol povedať, prečo je to tak... možno že má 11-ka predný displej v oprave, veď bola dodaná spolu s 12-kou, ktorá má aj predný displej.
Zaujímavý je aj požičaný žltý MAN, ktorý má vpredu tabuľku a displej vypnutý. V minulosti mu na prednom displeji svietilo aspoň číslo linky.
LUK
Re #4542 Juraj: ??? Ja som celý svet nepochodil, ale videl som to vo VŠETKÝCH mestách, kde je časová tarifa. A dokonca ntreba veideť ani rátať, stačí vedieť čítať a prečítať si minutáž z dotyčnej zastávky do nasledujúcich zastávok... Najbližšie je také v Ostrave...
Re #4544 Juraj: kde sú v BB linky idúce 5x do dňa??? Riedkosť spojov je zapríčinená LEN a IBA nepriteľskou tarifou panujúcou v BB...
Re #4550 Juraj: práve toto sa práve testuje v Ostrave na L34...
Re #4566 Juraj: MHD nie je o kapitalizme, ale o výkone vo verejnom záujme. A verejným záujmom je (teda u nás BY MALO BYŤ), aby maximálne množstvo ľudí cestovalo MHDčkou... LEn na Slovensku sa robí všetko preto, aby sme cestujúcich z MHD vyhnali...
Re #4570 Juraj: "Podstatne je to, ze Zilincan, ked sa nastve, za 20 minut je zo Soliniek alebo Vlciniec v centre aj pesi, kym v Blave z Dubravky ci Race je to velky problem." - a to je problém... V BA inou alternatívou už je len auto, v ZA ich je viac (auto, bicykel, pešibus), takže odliv cestujúcich bude rýchlejší...
Re #4583 Juraj: kto má prestupnú tarifu a husté intervaly, nemá potrebu dožadovať sa priamych liniek...
Re #4624 galiyosha: tak tak... ?