Reakcia na: Pišta #4651:
Už som to tu už raz povedal: podľa môjho súkromného názoru boli NP autobusy nakúpené len preto, že na ne bola akási účelová dotácia z EU či z kade. Inak sú NP autobusy pre Žilinu v podstate nanič, pretože centrum a sídliská obsluhujú takmer výlučne trolejbusy, takže logicky by sa mali kupovať NP trolejbusy, nie autobusy.
isto by to niekto hned rozbil
LUK
Re #4542 Juraj: ??? Ja som celý svet nepochodil, ale videl som to vo VŠETKÝCH mestách, kde je časová tarifa. A dokonca ntreba veideť ani rátať, stačí vedieť čítať a prečítať si minutáž z dotyčnej zastávky do nasledujúcich zastávok... Najbližšie je také v Ostrave...
Re #4544 Juraj: kde sú v BB linky idúce 5x do dňa??? Riedkosť spojov je zapríčinená LEN a IBA nepriteľskou tarifou panujúcou v BB...
Re #4550 Juraj: práve toto sa práve testuje v Ostrave na L34...
Re #4566 Juraj: MHD nie je o kapitalizme, ale o výkone vo verejnom záujme. A verejným záujmom je (teda u nás BY MALO BYŤ), aby maximálne množstvo ľudí cestovalo MHDčkou... LEn na Slovensku sa robí všetko preto, aby sme cestujúcich z MHD vyhnali...
Re #4570 Juraj: "Podstatne je to, ze Zilincan, ked sa nastve, za 20 minut je zo Soliniek alebo Vlciniec v centre aj pesi, kym v Blave z Dubravky ci Race je to velky problem." - a to je problém... V BA inou alternatívou už je len auto, v ZA ich je viac (auto, bicykel, pešibus), takže odliv cestujúcich bude rýchlejší...
Re #4583 Juraj: kto má prestupnú tarifu a husté intervaly, nemá potrebu dožadovať sa priamych liniek...
Re #4624 galiyosha: tak tak... ?