Dnes som sa poprvýkrát viezol rajeckou ančou od začlenenia do ŽSIRD. Prvý dojem na mňa upútal označovač známy z city busov, ktorý mi ale bežnú kartu nebral, nakoľko sa tam zrejme používajú iné tarify. Ďalej ma prekvapil displej, ktorý v kolónke linka ukazoval číslo 2. Nasledovalo prekvapenie, keď z reproduktorov som zrazu začul známi tón spolu s na naše zvyky dlhou hlášklou zastávky. Bolo to však pustené dosť nahlas, a tak to bolo relatívne skreslené. Len si nie som istý, či to hlási ten istý hlas ako v busoch alebo iný. Ináč v poslednej časti hlášky (..........možnosť prestupu na linky MHD) dotyčná osoba skomolila práve slovo "linky" a teraz to vyzerá ako rýchlik ?
BTW ak toto číta teta Hanka, týmo tu pozdravujem
ahoj ?
BTW ak toto číta teta Hanka, týmo tu pozdravujem

Juraj
Tr24 sa vyraba na rame Agora CityBus a ma 3 varianty:
a/ Trolejbus - ma IBA trakcny asynchronny motor. Vyraba sa este v dvoch podvariantach podla poctu kotiev, co ma konecny vplyv naotacky motora a mechanicke prevody.
b/ Trolejbus s pomocnym pohonom /=duobus, hybridny trolejbus/, ktory je bateriovy. Taky bol predvedeny v Plzni.
c/ Trolejbus s pomocnym pohonom /=duobus, hybridny trolejbus/. Existuje v dvoch podvariantach. Jedna je s malym pomocnym motorom cca 50 kW, ktora sluzi iba na prepravu prazdneho vozidla z nezatrolejovanych garazi ku sieti, kde jazdi ako trakcne vozidlo. Druha podvarianta je s "plnovykonnym" 100-130 kW motorom aj na prevaddzku s ludmi, predvedeny v septembri v Bratislave..
Tr25 je to iste ale klbove.
Tak kto ma z nas pravdu?