Nikto nedúfa, že na Športovú pôjde trolejbus každých 10 minút. Myslím, že Juraj uvažoval viac s touto traťou ako manipulačnou so strategickým významom - umožňvala by otáčať trolejbusy v strede centrálneho okruhu.
Pred časom tu tuším Juraj prišiel s myšlienkou natiahnuť drôty od Remeselníckeho domu (roh ulíc Kálov a Hviezdoslavova) niekde do priestoru Športovej ulice. Dovolím si povedať, že zatrolejovať tých 100 metrov by nebola veľmi účelná investícia:
1. Táto linka by mala zmysel len ako príležitostná, keď je futbal, hokej alebo prípadne korčuľovanie pre verejnosť. No, ešte je tam pár domov a Slovena, ale týchto cestujúcich dokonale obslúžia jestvujúce autobusové linky.
2. Neznamenalo by to len natiahnuť drôty, ale aj prehĺbiť podjazd pod železnicou, kde autobusy prechádzajú s odretými ušami a trolejbus by tade tykadlá nepretiahol. To by už potom stálo za to zvážiť zadrôtovanie aspoň celej L21.
Mimochodom, keby sme boli s trolejmi v Budatíne, tak by sa podľa mňa dalo pokračovať aj po trase L29 a ďalej do Tepličky... že uhádnete, kam mierim?
Ako som pisal, za oficialnym vyzdobenym klbakom pojde jeden kratky voz pre pritomnu verejnost po trase Pod hajom - ZU - Fatranska - Matice slovenskej - Fatranska - ZU - Pod hajom. Tam bude nachystana nova Agora a vodic vpusti dnu jedineho cestujuceho menom Vlado Simko. Ten sa stane na 60 minut /prosim neprekrocit/ velitelom vozidla a:
- zabezpeci v priebehu 10 minut vstup iba pre pritomnych tu na forach iMHD.sk a MD.sk do vozidla /kazdy prejde jeho slovnou skuskou svojho nicku a znalosti diskusie z fora/
- strpi jazdu k este stale peknej trati ku Carrefouru
- zvysny cas do 60 min vodicovi urci trasu podla svojich /vybornych/ znalosti.
Podmienka: fotit ako o zivot.
-urci miesto vystupu v 60-tej pridelenej minute
Prosim pekne uvedenu ponuku prijat, lebo je to uz zabezpecene. Pripadne odmietnutie prosim oznamit do 24 hodin.
Tak vážení, vzhľadom na dodávky nových fotografií - niečo mi poslal Juraj a tiež som prevzal od Valca veľmi pekých ďalších 87 fotiek - som sa rozhodol, že trochu zintenzívnime updaty. Takže odteraz by sa mali objavovať už dvakrát týždenne, podobne ako v Prešove, vždy v utorok a piatok.
Ak chce prispieť ktokoľvek ďalší a nie sú to:
a) fotky nekvalitné
b) fotky trolejbusov stojacich niekde v blízkom okolí alebo priamo na ktoromkoľvek z obratísk
...rád ich príjmem na svojej e-mail adrese.
Samozrejme sa poznažím, aby sa už začali objavovať aj nefotkové updaty. Pripravujem novú - krajšiu (dúfam) schému MHD a začali sa prípravné práce aj na popisoch vozidiel.
Juraj: Len náhodou si Valec všimol, že odzajtra platia nové sadzby cestovného pri PCL. Zarážajúce je, že nikde na webe DPMŽ o tom nie je žiaden oznam, len sa z ničoho nič objavili v tarife nové ceny a dátum 1.7.2004.
Zvýšenie nie je nejako zvlášť horibilné, pri prvom pohľade by som si možno ani nevšimol, že sadzby sú vyššie. Až definitívne porovnanie s tarifou na iMHD, ktorú som pred nejakými 40 dňami doslova skopíroval z www.dpmz.sk mi potvrdilo, že k zvýšeniu naozaj dochádza. Čo sa to teda deje? Prečo tak potichu?
Nuž, pri príležitosti rozšírenia trolejbusovej dopravy ku areálu KIA možno NP trolejbusy zakúpiť, no na linku k automobilku by som ich určite nedával. Ako som už bol navrhol, pre žilinské trolejbusové nízkopodlažáky sa úplne geniálne hodia L7 a 17.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Zvýšenie nie je nejako zvlášť horibilné, pri prvom pohľade by som si možno ani nevšimol, že sadzby sú vyššie. Až definitívne porovnanie s tarifou na iMHD, ktorú som pred nejakými 40 dňami doslova skopíroval z www.dpmz.sk mi potvrdilo, že k zvýšeniu naozaj dochádza. Čo sa to teda deje? Prečo tak potichu?