Po návšteve ZA ma napadol dotaz, že čo bráni mestu a DPMŽ zlepšiť preklad odchodov liniek z Hájika? Odchádza L6 a 5 min po nej L16 a potom 15 minút nič. Občas pomedzi to ide L7, ktorá ale v centre stojí len na polícií. Nebolo by lepšie zrušiť radšej L7 a na jej úkor posilniť L6 a 16 na 12min v rannej špičke a 15 v poobednej, a na L4/14 skrátiť intervaly na 7-8 v špičke a 15min v sedle? Rovnako tak by bolo dobré, keby sa odstránili tie atypické intervaly ako 25, 35 a 45 minút na linkách skoro ráno a večer, či aj počas dňa a to isté platí aj o linkách 20 až 31. kde by bolo žiadúce aby sa na nich aplikovali intervaly 15, 20, 30, 60 a 120 minút a nie, že zo Zástrania idú v poobednej špičke autobusy raz v odstupe 10, 20 a inokedy 30 minút. Nech sa stanoví jednotný interval pre každú linku v ktorom bude premávať počas RŠ, sedla, PŠ a víkendu a toho nech sa držia pri tvorbe CP. Dávno aplikovaná vec v ČR a o západe ani nehovorím a funguje to skvele.
falaise
Ostatné linky čo ja viem ... 26ka je celkom vzácna linka ešte, na tú som moc šťastie nemal posledné roky po zmene keď prestala premávať na Kamennej k ZVL ale ju skrátili po PRIUS. To ešte jazdila aj 28ka, ktorá skončila neviem prečo, ale to bola nudná linka.
31ka bola zaujímavejšia keď premávala až na Pstruhovú, čo bolo obratisko pri lávke, ktorou sa dalo prejsť až do obce Mojš. De facto MHD linka 31 robila obsluhu prímestskú pre obec Mojš. Prečo obsluha Pstruhovej skončila a obmedzilo sa to iba po kafilérku. Nechápem ani tomu, že prečo ku kafilérke ide 5 spojov, ale naspäť iba 3, že či je efektívne robiť 2 presuny nevedno kam na prázdno.
Za dávnych čias som mal rád linku 6, keďže to bola jediná linka MHD kde sa dalo zviezť kĺbovou naftovou Karosou a niektoré ešte mali pôvodný červeno-biely náter ako mali MHD na Slovensku ten unifik z čias z pred prevratu. Už keď sa zo 6ky stala trolejbusová linka a prestala premávať na Fatranskú, tak to už nebolo ono.