To ktorý titulovaný inžinier navrhol v oblúku zastavku vodné dielo a spravil tam ešte aj chodník, by ma zaujmalo ako tam DPMZ vie autobus bezpečne pristaviť a ako nastupujú cestujúci. STN a zdravý rozum asi neznámi pojem.
presné znenie textu pri piktograme detského kočíka - myslel jsem si, že je to lehká otázka.
Prohlédl jsem si fotografie a jediné co mohu s jistotou sdělit je, že text je dvouřádkový.
Mám za to, že v prvním bylo "NÁSTUP S KOČÍKOM" a v druhém "HLÁSTE VODIČOVI".
To áno, ale náklady na prevádzku predajného systému v pomere k počtu predajov sa razom zdvojnásobia, ak v prevádzke zostane a polovica cestujúcich bude mať "bezplatnú kartičku".
Inak, zaviesť "bezplatnú MHD" a popri tom zároveň zachovať prevádzku predajného systému mi príde "na hlavu" a ZSSK bude od januára toho krásnou ukážkou. Tak buď nechám dopravu bezplatnú pre všetkých a vždy (bez predajného systému), alebo platenú (s prípadným zvýhodnením domácich). ?
Dávam do pozornosti Strategický plán rozvoja dopravnej infraštruktúry SR do roku 2020. V jednotlivých materiáloch sa dá čo-to dočítať aj o možnostiach rozvoja MHD v Žiline (preferencia na križovatkách, nákup trolejbusov s pomocným pohonom a hybridných autobusov, výstavba trolejbusových tratí a modernizácia súčasných atď.).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mongolec
http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=160211
Dátumovo starší a trochu rozdielny materiál je tu: http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/210207
Zo stránky: http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/strategicky-plan-rozvoja-dopravnej-infrastruktury-sr-do-roku-2020