Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #21203:
L4 7:22 a 7:32 od železničnej stanice
L7 7:19 zo Stodolovej
L22 7:20 z Kysuckej
Ináč, nevie mi niekto povedať, ako je to s tými rannými posilami (aka zdvojené spoje) na trolejbusových linkách 4/14 a 7? Všimol som si, že nejazdia celú trasu, ale neprišiel som doteraz na to, odkiaľ jazdia... ?
Reakcia na: kvorka #21201:
1) Asi nie, ja som ju ešte vonku nevidel...
2) Nová koncepcia trolejbusovej dopravy (ak sa mýlim, opravte ma ?)
Reakcia na: Mongolec #21194:
- už sa tá kúpená jazdenka B932 zaradila, resp. dostala číslo? Aký je s ňou plán.
- čo znamená NKTD?
- nejestvoval na linke 1 náhodou svojho času (cca 1996) spoj aj okolo polnoci? Niečo také sa mi marí...
Reakcia na: Ic Vric #21198:
Ono je to v poslednej dobe tak a nielen v Žiline. Do nových vozidiel sa už objednávajú aj plastové sedadlá BEZ textílie. A dôvody - ľahšie čistenie, odolnosť voči vandalizmu?

Ponuka výrobcu sedadiel: http://www.ster.com.pl/index.php/en/products/city.html
Takže v Žiline je asi výplň "fabric" (tkanina), v ponuke sú ešte napr. "foam 20" (pena) či "foam intercity".
No mňa by zaujímalo, že kto hlasuje na tej ankete o sedadlách v Doroch. Pretože vyše 30% je za to že sú pohodlné. Ako môže byť plast potiahnutý látkou bez akejkoľvek výplne (aby sa ušetrilo) pohodlný ? Možno tak pre človeka ktorý má zadok ako kufor a ani necíti, že sedí na dvoch sedačkách.
Treba ich vymeniť lebo je to hrôza.
Alebo je to ťah ako zrýchliť cestovanie? Že ludia budú utekať z trolejbusu čo najrýchlejšie?
To mohli dať rovno drevené lavice namiesto tých boleriťov.
Reakcia na: Mongolec #21196:
Cirkus aspoň trošku pobaví, toto je tragédia... ?
Dnes opäť zbytočné meškania spojov rôznych liniek, miestami aj cez 3 min, z nasledujúcich dôvodov:

1. Križovatka na Hviezdoslavovej pri viadukte - svetelná signalizácia spustená ako cez pracovný deň.
2. Svetelné križovatky na Veľkej okružnej - hoci sú obvykle v koordinácii, polovica z nich (+ chodcovské) dnes pracuje vo víkendovom a druhá polovica v pracovnom režime. ?
3. Svetelná signalizácia na Komenského pri energoučilišti - síce bola uplynulé pracovné dni vypnutá, dnes (na meniny Sviatku práce, ako som sa dozvedel z vnútorného displeja v autobuse) bola nepochopiteľne spustená. "Fungovali" aj nové indukčné slučky z vedľajších ciest (od Fándlyho a Suvorovovej), a to asi tým spôsobom, že keď z jednej strany prišiel motorkár a z druhej cyklisti alebo sa niekto postavil mimo detekčnú zónu, radič križovatky si desať minút "pinkal" zelenú iba medzi jedným a druhým smerom Komenského ulice a ostatní mali smolu, až kým neprešli na červenú. Som zvedavý, čo sa bude diať v špičkách, kedy na hlavnej ceste obvykle dochádza k zdržaniam spojov z dôvodu spustenia svetelnej signalizácie (pracovné dni 7:40 - 9:40 a 12:40 - 15:40, ak nedošlo k zmene). Slučky sú totiž blízko stop čiary (smer od Hlín ňou žiaľ alebo našťastie vybavený nie je), a tak sa po prejazde posledného vozidla čaká na koniec zelenej ešte aspoň 3 sekundy, čím len ťažko očakávať výrazné časové úspory skracujúce cyklus. Pravdepodobnosť, že bude dôvod vynechať v špičke niektorú fázu je pritom malá.

Nedávno som v istom materiáli čítal, že Žilina sa chce stať výkladnou skriňou dopravy, no zatiaľ sa jej v istých ohľadoch skôr darí byť výkladným cirkusom.
Reakcia na: Mongolec #21194:
V zime sa pouzivala na rozmrazovanie a momentalne je zalozna. Ale kym mame 224, 219 a 220 ani ju neni treba.
Reakcia na: Valec #21187:
Môže byť, veď do leta 1996 existovala iba jedna trolejbusová linka, takže dovtedy toho ani nemali kde veľa najazdiť. Okrem toho, nikdy neexistovali nočné trolejbusové linky a pri klbákoch je posledné roky (s výnimkou NKTD) väčšia rezerva. Ktorý nie je záložný, tak jazdí zväčša 3 - 5 dní týždenne. Pre porovnanie, posledná plzenská Škoda 15 TrM s r.v. 1996 bola na konci minulého roka odstavená pri cca 659 tis. km (podľa plzensketrolejbusy.cz).

Re tux: 213 je ešte stále záložná?
Reakcia na: tado.g #21191:
a zostanu 3 zalozne kratke vozy (213,219,220).. nie je to moc mudry napad
Rozšírenie? Aktuálne sa nad ničím neuvažuje, po vybudovaní 4-prúdovky na Rajeckej bol plán spraviť trať do Bytčice, no nevybudovala sa cesta pri Metre, takže nebolo z toho nič.

treba vyradiť aj 224 (14 tr) už dožíva
Neuvažuje sa v ZA nad rozšírením trolejbusovej trate?
Reakcia na: tux #21188:
Ja by som iba zrušil MirageBus v súčasnej forme, ako "cirkulátor" okolo centra (Hurbanova - Veľká okružná /- Polícia/ - Veľká okružná, Aupark - Štefánikovo nám. - Žel. stanica - Hurbanova /jedným alebo druhým smerom, ale nie tam i späť/) si ho predstaviť viem...
Reakcia na: pavuk #21180:
skor sa priklanam ku variantu zakazat MirageBus
Reakcia na: Mongolec #21175:
Nemajú tie 20-ročné vozy nejako málo najazdené?
Reakcia na: pavuk #21184:
"Ak by dopravný pdnik zaviedol bezplatnú MHD, tak by Miragebusu vznikla konkurencia a Trabelsemu by vytrel zrak."
To určite, najskôr by ten Miragebus zrušil lebo by bol zbytočný. Čiže miesto vytretého zraku by mal ešte aj v kešeni.
Reakcia na: Mongolec #21175:
Hovorilo sa o nedostatku trolejbusov- kupilo sa 10 shitov a 9 sa ide predať. To je aka logika? Ci už SOC vyrába opciu? Ta predajna cena 15 Tr. je smiešna- viacej by dostali keby to dielensky rezali a dali do zbernych surovin....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.