Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ohľadne nočnej L50 na zamyslenie pre kompetentných:

Dala by sa upraviť trasa medzi Solinkami a Hájikom (jasné, že dala, ale prečo nie je?), že by šla v oboch smeroch L50 cez zastávku Polícia? Tým by vznikla v oboch smeroch dva krát možnosť jazdy CENTRUM - SÍDLISKÁ a späť. Prípadne, ak by bolo treba, ja by som aj prežil interval 70 min (teda tu delené dvoma 35 min). Myslím, že oproti súčasnosti by to bolo pre cestujúcich zaujímavejšie, ako čakať 60 min....

Skúste DPMŽ nad tým pouvažovať... vďaka.
Reakcia na: Mongolec #20388:
Tiež som len zíral... 5-6 trolejbusov sa ide tento rok kupovať, keď ešte minulý týždeň primátor nevedel, či trolejbusy zostávajú....-))
Inak o reálnom sprevádzkovaní ŽRIDS ani zmienka...
V najnovšom čísle Žilinského večerníka sú uvedené vízie primátora, kde spomína, že už v tomto roku by malo pribudnúť 5-6 nových trolejbusov. V týždenníku tiež patrí veľký reklamný priestor OC Mirage, kde veľkolepo vyzdvihuje Miragebus, ktorým sa údajne za deň odvezie až 1 800 cestujúcich.
K plánu rozvoju mesta si pozrite nasledovný odkaz, doprava je od strany 29, ale dosť z toho je v rozpore aj so samotným ÚP či "víziami" p. primátora. ?
http://www.zilina.sk/userfiles/2012/strategia/Strategicky_plan_rozvoja_mesta_Zilina_do_roku_2025.pdf
Reakcia na: tux #20376:
Čo podpísal primátor? Nejaké súhlasné stanovisko, či povolenie na zastavovanie na zastávkach?
Reakcia na: Jan Vartas #20384:
Dobrý postreh!

Najzaujímavejšie na tom je, že žiaden iný voz č. 75 v katalógu nemáme. Zjavne však potom musel byť. Podľa ŠPZ (ak dobre vidím, je to ZAB 24-08) by to mala byť Karosa B 731 r.v. 1985, rovnako stará ako vozy 33 a 95 (majú podobné ŠPZ).

Vie niekto z domácich potvrdiť?
Reakcia na: Jan Vartas #20383:
Zle som sa vyjadril. Nejde o chybu v update, ale o zlé priradenie fotky(tiek) k vozidlám v katalógu (aspoň pri vozidle č.75).
V najnovšom update je asi chyba. Táto fotka pochádzajúca z roku 1993: http://imhd.sk/za/galeria-media/update/5988/cerveno-biele-karosy-b-732.html#83692-75-Nam-M-R-Stefanika, určite nezachytáva prešovský autobus ex #258 lebo ten bol do Žiliny dodaný až v roku 1994. Vozidlo na obrázku ako aj ostatné ešte asi patrili SAD Žilina, ktorá mala svoje číslovanie.
Reakcia na: Vladimír #20380:
keď cestujem trolejbusom bežne sa stáva že vozy odchádzajú zo zastávok s otvorenými dverami ak majú také dlhé jazdné doby prečo si ich ešte takto skracujú ❓
Reakcia na: Vladimír #20380:
nie su
Reakcia na: OBUS #20379:
Vyzerá to tak, že nie, vzhľadom na to, že trolejbusy už niekoľko rokov počas víkendov kratšie jazdné doby majú. Samozrejme je na mieste otázka, či sú skrátené dostatočne.
Podla DMPZ: Zrýchlenie času prepravy na autobusových linkách počas víkendov a sviatkov, celodenne
Skrátenie medzizastávkových časov je už dnes aplikované na spojoch trolejbusových liniek a k podobnej úprave dôjde aj na autobusových linkách. Toto skrátenie bude aplikované na všetky spoje počas celého dňa.
Takze k zrychleniu trolejbusov cez vikend nedojde?
Reakcia na: Peter888 #20377:
zatial L1 robia len vyjazdy 3/4 a 4/4a
Reakcia na: Vladimír #20367:
L1 mohli kľudne aj zrušiť, skutočne neviem pre koho je určená, radšej mohli dať zjazdy a výjazdy do vozovne do L1tky ako to bolo pri NKTD.
Ad Miragebus.. primator sam sa priznal ze to bola chyba podpisat... tak uvidime co z toho bude
Asi najpodrobnejší zoznam zmien nájdeme na stránke DPMŽ: http://www.dpmz.sk/n75/

Ako tak pozerám, sú to zmeny, na ktoré ja osobne nemám námietky. Predovšetkým oceňujem snahu o skrátenie jazdných dôb (po ktorých voláme už snáď roky), pridanie pár spojov a avizovanú prípojovosť na železnice (múdrejší však budeme, až uvidíme konkrétny CP od 1. 4., nielen slová). Platnosť prázdninového CP počas všetkých dní školských prázdnin považujem za logický krok, a dúfam, že ušetrené kilometre (a peniaze ako také) budú v tomto prípade znamenať, že sa zas nebude určitú dobu spomínať škrtanie spojov, ktorých je už teraz na môj vkus aj tak málo.
K zmene trasy L20 - nepochybujem, že pre ľudí z Bytčice to bude lepšie (škoda, že aj cesta späť nemá takú možnosť ísť okolo nemocnice), ale som zvedavý, ako sa to odrazí na obsadenosti L5 a ako bude vyzerať zastávka Fándlyho, nemocnica na úkor odbočovacieho pruhu.....
ok diky je to popletene ale viac budem verit DPMŽ ? ?
Reakcia na: M #20371:
O zmene trasy L30 sa vyjadril primátor Choma v odkazovanom článku zo SME. DPMŽ však o zmene tejto linky od 1.4. neinformoval.

Primátor pospájal viaceré veci, a to tak tie s platnosťou od apríla ako aj ďalšie z dlhodobejšieho horizontu.
Reakcia na: M #20371:
citované priamo z DPMŽ.
Reakcia na: Denis262 #20370:
Linka č. 30

posunutie odchodu posledného spoja zo Žel. stanice do Vrania na 22:31,
zastávka „Pri Kysuci“ sa mení na zastávku na znamenie.


Vidíš tu niekde nejaké info o zmene?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.