Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #19601:
No na zastávke predtým som mal +1. a To bol prosím pekne úsek Zimný štadión - Trnavské Mýto, kde všetky linky majú jazdnú dobu 2 min, len 63ka mala 3 min... (z historických dôvodov). Ja som tam chytil semafóry, tak som to mal za 1 min namiesto troch...
koniec OT
Reakcia na: pavuk #19602:
Ale mne je to srdečne jedno, s kým súhlasíš ? .
Reakcia na: S499.1023 #19600:
Plne súhlasím s getom1 najmä s provou jeho vetou v príspevku 19599. a dodávam že ju u vodiča budem hladať aj vtedy, keď vinu nebude mať on. (pôjdu mi naporíklad zle hodinky.) ?
Reakcia na: Mike #19595:
A kde si spravil v jednom medzizastávkovom úseku +3 (v civilizovaných krajinách -3)?
Reakcia na: pavuk #19584:
Vo vlastnom záujme sa dostavím na zastávku vtedy, keď má spoj podľa CP ísť. Ak nepôjde, budem sa vo vlastnom záujme sťažovať u dopravcu a b ude mi jedno, či ten kvôli predčasnému odchodu vyhpodí na ulicu otca šiestich nezaopatrených detí.
Preto by vodič vo vlastnom záujme nemal odchádzať zo zastávky predčasne.
Z pohľadu cestujuceho keď mi ujde bus pred nosom vždy hľadam vinu na vodičovi a je jedno či išiel na čas alebo nie a či to je v BA aleboZA.Z pohľadu vodiča prisť na zastavku na sekundu presne je v špičke nemožne.Mimo špičky a hlavne v zime bolo u mňa bežne pristaviť o 2-3min. skôr a otvoriť dvere po min alebo ak prišlo naraz viac ľudi.V živote mi nik nepoďakoval no prax je taka spokojny cestujuci sa nesťažuje.
Reakcia na: Mike #19595:
Ak je v Bratislave kritérium odchodu zatvorenie dverí, tak je nastavené blbo. V Žiline to tak nie je, takže nikto zatvorenie dverí 2 min. pred odchodom nebude hodnotiť ako predčasný odchod.

Re #19597 Mike: Je to všetko o zvyku. Reakcie cestujúcich by boli celkom odlišné, ak by:
- ako dotyčný vodič reagoval každý vodič (t.j. na východziu zastávku pristavoval v predstihu)
- bola informácia o čase do odchodu cestujúcim k dispozícii, napr. na vnútornom transparente. Podobné možno vidieť nielen v niektorých švajčiarskych mestách, ale napr. aj v IC vlakoch ZSSK.
Reakcia na: Valec #19596:
Tak áno, to je otázka (ne)kultúry. No neviem či vtedy nebola stará tarifa... ak aj bola nová za 15 min. si sa mal dostať danou linkou na nejakú zastávku, ale keďže si si ten lístok cvakol 5 min pred odchodom tak už Ti platil iba 10 min. a došiel si povedzme iba o dve zastávky skôr... čo v prípade takej 91, či 37 už môže zohrávať nejakú rolu ?
Ale aby som vás úplne potešil, zažil som už aj vodiča, čo pristavil vozidlo na zastávku o 2 min skôr a ako nastupovali cestujúci tak do voza zahlásil "ešte si lístky necvakajte, ja idem až o 2 min."
Ale čo myslíte, koľko je takých vodičov?
Ale tiež pre objektívnosť dodám, že už sú aj cestujúci, ktorí nastúpia s lístkom v ruke a ten si označia až v momente keď vodič zavrie dvere a pohne sa...
Reakcia na: pavuk #19594:
Nech sa sťažuje... však sa sťažnosť preverí a keď má pravdu dotýčný pravdu, vyvodia sa závery. Či chceš aby všetci ticho doma sedeli?

Re #19595 Mike: Ale tu je problém v tom, že u nás sa to tak nikdy nerobilo a cestujúci teda nie sú zvyknutý. Každopádne, nikto žiadnych 5 minút platnosti lístka nestratil, keďže 15minútový je neprestupný a so 60-minútovým do cieľa z pod mosta isto prídeš.
Reakcia na: Vladimír #19590:
Mne to nemusíš hovoriť, ja som stál na zastávke dve minúty s otvorenými dverami (som čakal z +3 na +1) keď vonku boli -3 stupne... ? (keby som zavrel dvere na karte sa ukáže zavretie dverí= odchod zo zastávky na+3 a častokrát už nikto nepozerá že som sa ďalšie dve minúty z tej zastávky nepohol..)

Ja len píšem väčšinovú skúsenosť tiež s našou mentalitou, že iba zlomkové percento cestujúcich napadne že aha je chyba v jazdnej dobe = budem sa sťažovať na dopravnom podniku. Prevažná väčšina sa bude sťažovať u vodiča že "čo sa deje?" prečo nejdeme?!?!?"
plus skúsenosť jedného vodiča, ktorý na "západný?" štýl pristavil vozidlo na nástupnú zastávku o viac ako 5 min pred odchodom a zavrel dvere a otváral iba keď došli ďalší cestujúci... ale to bolo na konečnej v centre, kde premávajú aj iné linky (nový most)..
časť cestujúcich si cvakla lístky hneď po nástupe, na čo doplatili tak, že "stratili" 5 min..
iná časť cestujúcich keď videla že autobus tam dlho čaká, po čase vystúpila (že pôjde na iný/skorší spoj), niektorí potom znovu nastúpili, znovu vystúpili ... ?
Reakcia na: Valec #19593:
Ja len, že každá minca má dve strany. A že doba je taká , že každý by sa len sťažoval a dával oznámenia aťd.........
Reakcia na: pavuk #19583:
Na to, aby som sa dostal kam potrebujem tak prídem na zastávku tak, aby som stihol odchod podľa cestovného poriadku, čiže hoc aj presne včas odchodu. Vozidlo nemá čo odchádzať skôr, doprava je tu predsa pre cestujúcich a nie cestujúci pre dopravcu. ?
Reakcia na: toso0077 #19589:
Odsek X: Veci, ktorých preprava je vylúčená

1. Cestujúcemu je zakázané brať so sebou do vozidla:
g) vec, ktorej rozmer je väčší ako 50 x 60 x 80 cm; vec dlhšia ako 300 cm s priemerom alebo uhlopriečkou väčšou ako 20 cm; vec tvaru dosky, ak je väčšia ako 100 x 150 x 10 cm; na detské kočíky a hudobné nástroje prenosné sa toto ustanovenie nevzťahuje.
Reakcia na: Mike #19579:
Zas nevykresľuj tu vodičov ako nejaké citlivé povahy, ktoré nemôžu po nociach spávať, lebo cestujúci šomrali na vetranie. Keď raz nenastal odchod zo zastávky, tak tam budem stáť a vetrať a hotovo. A môžu vrieskať koľko chcú.

Toto je inak fakt krásny príklad slovenskej mentality. Aby sa náhodou nejakému cestujúcemu neznepáčilo, že trolejbus čaká na zastávke na svoj odchod (ó, aké ohľaduplné), tak sa vykoná predčasný odchod aj s rizikom, že niektorí cestujúci nebudú cestovať vôbec, lebo svoj spoj nestihli.
4. Príručnú batožinu musí cestujúci umiestniť vo vozidle tak, aby nesťažovala výkon služby vodiča,
neobmedzovala nastupovanie a vystupovanie cestujúcich a priechod vozidlom. Ak to vyžaduje
bezpečnosť alebo pohodlie cestujúcich, musí cestujúci uložiť príručnú batožinu podľa pokynu
oprávnenej osoby dopravcu.


Toto je definícia , takže v 952 môžem nastúpiť strednými dverami a umiestniť bicykel pozdĺžne
čítal som si ho v buse ale čisto definícia , nieje možné prepravovať bicykel vo vozidle MHD som nenašiel
Reakcia na: toso0077 #19586:
vid prepravny poriadok
je možné prepravovať bicykel v našej MHD???
Reakcia na: pavuk #19580:
presne tak to aj bolo

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.