Pokud si dobre pamatuju, tak v te dobe (polovina 80. az po zavedeni AVTD) pred Slovakiou zastavovala L3 a taky L33. L3 zatocila doleva a okolo nemocnice po Tajovskeho... L33 od Slovakie zatocila doprava a pak po Komenskeho a dal po (dnesni) Hlinske na zacatek Solinek. Opacnym smerem L33 po Komenskeho rovne (zastavka u skoly).
K tomu, co jsem uvedl v #1791 drobny dodatek : tam vystup a nastup byl na normal. zastavkach v ulici a kruhak slouzil jen na "fyzicke otoceni".
Zajizdeni vybranych spoju jen vyjimecne v hracich dnech - to je chaoticke pro grafikon. To si vic dokazu predstavit special-spoje jako jsou napr. hokejove v Nitre.
To bude asi taký maličký kruhový objazd, ako je napríklad u Carrefouru, otočiť by sa tam síce dalo, ale už si neviem predstaviť, kde by tam bolo nástupište a výstupište.
A vôbec, čo keby išli z Bytčice dve linky, 2 a 12 a obchádzali by centrum po niektorom z okruhov podobne ako napr. L7 a 17? Otočka pri Slovene by bola potom skutočne len pre prípad poruchy na okruhu, prípadne by tam zachádzali niektoré spoje, keď sa hrá futbal alebo hokej. Po vyklopení návštevníkov futbalu či hokeja by sa trolejbus vrátil a pokračoval normálne po svojej trase po okruhu. Takto by tam mohli zachádzať linky zo všetkých smerov, ale ako hovorím, len v čase futbalu či hokeja.
Nedavno tu nekdo vzpominal, ze tam ma byt kruhovy objezd. Ak ma neklame moje skleroticka pamet, tak jsem nekde cetl, ze sveho casu v Opave provizorne nejakou dobu (pri stavbe jakehosi HM) pouzival Tbus kruhovy objezd u toho HM jako obratiste.
Ešte ma napadlo, že v súvislosti s výstavbou Lidla pri Slovene by sa na jeho parkovisku mohla urobiť otočka podobne, ako je to pri Carrefoure, čo vy na to?
Ta modra primestska klbova karosa na linke 1 naozaj isla. dnes mi to potvrdila aj teta, kt. ma vtedy zobrala previest sa novym autobusom.... Mozno to chodilo len chvilu, ale viem , ze tam bola.
A ta zilinska klbova karosa SAD bola pred dvomi rokmi v MT a jazdila na trase MT-Vricko... ale uz som ju davno nevidel.
Klbova karosa primestska jazdi v POprade, neveim ci nie aj v RK.
Dobre si pamätáš, okolo terajšej Žilinskej knižnice chodievala linka č. 8 a 25. Valec uverejnil tie trasy, čiže môžeš si to pozrieť. Na upresnenie, tá L8 prechádzala ďalej na Rudnayovu ul. (nebol tam v tom čase cestný prieťah), potom zatočila doprava na terajšiu Ul. V. Javorku, a opäť vľavo na Hečkovú až prišla k obchodnému stredisko Máj na Hlinách VI (teraz tam je VIX a reštaurácia). Čiže aj takéto "bludné" linky premávali po meste. Tomuto nastal koniec zavedením AVTD od 3.7.1988.
Ešte k tej L3. Ona prechádzala pred Slovakiou (späť pred Domom odborov) a podľa mapy zatáčala už na Veľkej okružnej doľava a potom už išla okolo nemocnice ako trajšia L3. Po tej Gagarinovej terajšia J.Fándlyho, premávali mnohé autobusy napr. L16, 26 a ďalšie linky. Aj miesto pre zastávku je tam viditeľné, ale ktoré linky stáli konkrétne na tom mieste už neviem.
"Máme zatrolejovanú Bytčicu. Bude tam premávať L2 celodenne. Ako by ste smerovali linky?"
Trolejbusová L2 by prešla Z Bytčice cez Komenského na centrálny okruh, zabočila vpravo Štúrovo nám., žel. stanica a na budúce obratisko na Športovej ulici. (Vidíte ako sa dá využiť obratisko na Športovej?)
Autobusovú L22 potom ukončiťnapr. na žel. stanici.
L2 by potom mala ísť do Budatína a tam by sa mohla točiť, ako som to tu navrhoval #1609, #1614). Alebo ak by sa vám nepáčilo to prestupovanie na Nám. hrdinov, tak nech ide L2 do Pov. Chlmca a L22 by potom išla z Brodna do Bánovej. A L21 by sa mohla zrušiť.
No neviem, ale podľa mňa to bola L3, pretože som ňou išiel v r. 1980 zo stanice na konečnú na Oravskú, ukázať sa do môjho prvého zamestnania ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mirbed