Reakcia na: Anaer #13202:
Prepojenie mesta so západnou časťou sa riešilo už v minulých rokoch, lebo na Závodskej ceste sa vytváral dopravný lievik a situácia bola neúnosná. Doprava sa ešte zhoršila po uzatvorení niektorých ulíc z Rajeckej cesty do priemyselnej zóny na Kamennej ulici. Jedným z riešení, ktoré plánovalo bývalé vedenie mesta, bolo aj prepojenie Rázusovej ulice. Bývalé vedenie DPMŽ plánovalo v uvedenom úseku postaviť trolejbusovú trať z Hurbanovej ulice, a tým vyriešiť aj problém výjazdu trolejbusov z Priemyselnej ulice na Závodskú, navyše by sa získalo aj paralelné napojenie trolejbusového depa na trolejbusovú sieť. Plánovalo sa aj presmerovať bývalá trolejbusová linka č. 1 (VL – Centrum – Starý cintorín – Kvačalova, DP). Situácia je však taká, že harmanovské vedenie zamietlo prepojenie Rázusovej ulice a nové vedenie DPMŽ neuvažuje so žiadnym ďalším rozširovaním trolejbusovej dopravy. ÚHA sa vyjadril, že bude hľadať iné riešenie ako prepojenie Rázusovej, ktoré však, to zatiaľ za deväť mesiacov nepredstavil a myslím si, že ani nepredstaví. Prepojenie západnej časti s centrom sa bude musieť riešiť, lebo mesto sa má rozširovať týmto smerom (sídelný útvar Pod Hradiskom). Po rozkliknutí priloženého odkazu vidieť na Územnom pláne Žiliny prirodzené prepojenie z centra cez Rázusovu na Kvačalovu ulicu, ktoré bolo zamietnuté. http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=400
kubik
V pripade vyssieho kapacitneho vytazenia a zaujimaveho intervalu si dovolim tvrdit, ze by bolo celkom zaujimave na dane spoje nasadit aj klbove vozy z KIE...myslim si, ze v spicke by takato alternativa bola mozna. V Mojsovej Lucke nemaju klbaky absolutny problem vytocit sa a relativne by vacsina spojov linky 31 mohla aj na Hajiku zacinat (podobne ako byvala linka 30 z Hajika do Vrania).