Z Bytčice po stanicu ako L22 a od križovatky pri podjazde by išla ďalej ako L21. Len so zastávkou Hálkova by to bolo treba dáko domyslieť, aby tam jedna linka nechodila 2 rôznymi smermi.
Čiže Považský Chlmec, Vranie, Budatín, Brodno, Zádubnie a Zástranie? ? Znamenalo by to teda zrušenie linky č. 30, a skracovanie liniek 21, 22, 27 a 29?
V uvedenej oblasti na Obvodovej ulici je výstavba Obchodno-zábavného centra MAX Žilina. Výstavba začala 4/2007 a ukončenie je plánované 12/2007. Z Obvodovej ulice bude vjazd do obchodného centra a s tým súvisí aj rozšírenie vozovky o odbočovací pruh. V rámci tejto stavby bola vykonaná preložka trakčných stožiarov a úprava trolejbusového vedenia, aby mohli pokračovať práce na rozširovaní vozovky. Pri prácach na trolejbusovom vedení v dňoch 28. – 29. júla 2007 bola celodenná výluka počas ktorej premávala náhradná autobusová doprava na linkách č. 3 a 13. Fotografie zamestnancov spoločnosti ELZA pri montážnych prácach si môžete pozrieť na stránkach: http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5025/category/355 http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5026/category/355 http://zilina-gallery.sk/picture.php?/5027/category/355
a v prípade záujmu aj postupnú výstavbu komplexu Obchodno-zábavného centra MAX Žilina: http://zilina-gallery.sk/index.php?/category/355
Mohli by sme si položiť otázku, aká bola zanedbaná Žilina vrátane mestských častí do roku 1989 pod riadením bývalého krajského boľševistického centra. Čo malo držať bývalé obce pri Žiline, ktoré boli bez vody, kanalizácie, plynu, domov smútku? Mesto sa samo pozviechalo a dostalo sa tam, kam patrí. Je treťou najpriemyselnejšou aglomeráciou na Slovensku a prežíva veľký ekonomický rozvoj. Zober si len vývoj MHD, aká bola pod riadením z PR Banská Bystrica a kde je teraz. Zatiaľ čo v iných mestách sa budovala MHD za štátne peniaze, mesto Žilina za vlastné a okrem toho sa muselo budovať mesto, ale aj mestské časti. Nemôžem súhlasiť s tvojim tvrdením, že v minulom období sa v prímestských častiach „báli Slotu“, aby vyjadrili svoj názor. Veď pred pár rokmi požadovala aj Bánová odčlenenie od mesta, keď jej chceli zatvoriť školu. To je taká harmančovina, keď pred voľbami na verejných zhromaždeniach tiež rozprával ako sa bojí o svoju rodinu a svoje deti, keď kandiduje na primátora. Teraz už nemá strach? Na druhej strane by som nikoho neurážal či je dedinčan alebo mešťaň, lebo každý je občan Žiliny so svojimi právami a povinnosťami či býva vo vežiaku na Vlčincoch alebo vo Vraní. V mestských častiach, bývalých obciach žijú občania svojim životom a treba im poskytnúť základné a slušné podmienky na bývanie. Súhlasím, že pre Žilinu bola veľká strata obcí Tepličky nad Váhom, Rosiny a Lietavskej Lúčky (Višňové nie), ale v tom čase podľa platných zákonov ich nebolo možné udržať súčasťou mesta a na druhej strane s mestom v tom čase ani nič necítili. Boli zanedbaní tak, ako aj samotné mesto. Keby som ťa chytil za slovo, tak terajšie obce čo sa chcú oddeliť od mesta sú dedinčania a títo čo odišli boli mešťania? Táto problematika je pomerne zložitejšia, dala by sa prediskutovať osobne alebo na diskusnom fóre mesta Žiliny, ale bohužiaľ aj toto po voľbách Harman a jeho spolupracovník zakázal.
Tymto pozdravujem Jozefa a Michala2 s ktorými som sa tam osobne stretol a nazivo sme pozreli pracu pracovníkov firmy ELZA a taktiez v malej miere prediskutovali niektoré aktualne otazky v oblasti vystavby a DPMZ samotnej.
Výluka spôsobená prekladom trolejbusového vedenia na sídlisku Solinky bude v blízkych hodinách uspešne a bez vážnejsích komplikácii dokončená. Prekladka trolejbusového vedenia bola potrebná z dôvodu výstavby križovatky k obchodnému centru MAX.
Z dôvodu výluky premavali autobusy iba na linkách č. 3, 13.
Vozidla nasadené do premavky ako nahrada za trolejbusy:
Citelis 18M č.117 L3/13, Karosa B 961E č. 114 a 116 L13, Karosa B 741 č. 113 L13, Karosa B 932 č. 43 a 69 L3.
Ak ma niekto zaujem o fotografie zo spominanej výluky velmi rád mu ich poskytnem.
zmeny A-busových liniek sa neplánujú.... diskusia je viac-menej pre "dobre meno"... vsak podnik spolupracuje s obcanmi... prakticky vyznam nevidim... uz len v sposobe presadzovania zmien priamo v podniku.. bol by si prekvapeny
Nemáte nejaké nové info ohľadom GVTD? Bola alebo je tá diskusia čo k čomu? .... ...... . Ako to vypadá s autobusovými linkami? Budú sa robiť aj tam nejaké zmeny? Ďakujem za odpoveď
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Kde ste v 90. rokoch tolko penazi nabrali? Vsetky ine mesta mali vtedy s peniazmi problemy... Vies o tom nieco blizsie?