Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tux #12373:
Plecharina nie je na horšej úrovni, než u Vrakos rovnakého dáta výroby. S tyristorovou výzbrojou som nikdy žiadne problémy nemal (je nehospodárna ale na to sa za boľševika až tak nepozeraloú, hydro sa mi nikdy nezadrelo a takéto kompresory sa zadierajú vždy a všade ? .
Kvalitou by som to nenazval ale je to štandardný výrobok sovjho obdobia.
Reakcia na: tux #12373:
? kdepak udelali soudruzi z Ceskoslovenske socialisticke republiky chybu?
Reakcia na: Kubush #12371:
15Tr a kvalita??
to moc dohoromady nejde
-kvalita plechariny hlavne okolo kuforv a blatniky
-povodna tyristorova vyzbroj
-pravidelne odchadzajuce cerpadlo posilnovaca riadenia
-obcasne sa zadrhavajuci kompresor
-and many others...
Reakcia na: Kubush #12371:
Záleží od toho, akú to má životnosť. Existuje aj desaťročné, čo ešte dobre slúži, napr. Karosy radu 930.
ved ja neviem preco tu mnohi odsudzuju stare vozidla...ja si myslim ze nie vsetko co je stare je automaticky zle........no az na staru zurivu svokru:)...ale spat k teme.....take iste stare 15TR jazdia aj tu a nikto na ne nenadava.........ja som toho nazoru ze je to kvalita overena casom.....
Reakcia na: Papyr #12369:
Vyjadrenie riaditela DSZO:

"Rád bych dále zmírnil reakci na zařazení našich "vyřazených " vozidel do provozu v Žilině.Vždyť i my provozujeme dnes již dvě "opotřebená " vozidla z Prešova (třetí je již vyřazeno) a jedno z Hradce Králové."
Reakcia na: Jozef #12336:
A ty sa nerozplac od prudkeho ponizenia. Jednak takisto sa dobrovolne "ponizil" uz davno pred vami Zlin, a jednak, na to, aby sa Zilina dostala na uroven napriklad Tallinnu, jej chyba tak este dvadsat rokov vyvoja, takze neurazaj Pobaltie, wole.
Reakcia na: URBINO #12346:
Trafena hus zagagala. Blbej Slovaku mi nikto za 9 rokov v Prahe nepovedal, zato tebe by som to za tuto vetu povedal aj ja.

Ako ti tu uz bolo naznacene, presne ta ista DSZO, ktora podla teba vyhadzuje nepouzitelny srot na Slovensko, nakupila pred par rokmi tri vyradene, 15 rokov jazdene trolejbusy 15 Tr od DP Presov. Sami si ich za lacno zrekonstruovali a mali za maly peniaz vela muziky.

Ostatni: Co je zle na tom, ked si DPMZ kupi ojazdeny voz, ktory sa uz nevyraba, na nahradne diely? A co je zle na tom, ked si DPMZ kupi ojazdeny voz za ucelom jeho modernizacie a zaradenia do prevadzky? DSZO robi to iste.

Ked vam nakup ojetych 15 Tr tak vadi a zaroven vam chybaju klbove vozidla (pricom na nove - 25 Tr, Solarisy atd. - jednoducho nemate prachy, priznajte si to) - nech sa paci, pockajte si rok, v lete 2008 uz by mala existovat trolejbusova verzia Sor 18 BN.
Reakcia na: Jozef #12335:
Ďakujem veľmi pekne za info! Veľmi ste mi pomohli aj zo SIMKOSLAVOM.
GO planovane na tento rok
205, 227 a 228
no vazeni a je to tu.. prve vyzadzovanie
ako prve pojdu vozy 212, 221 a 225
Reakcia na: skarpo #12362:
Máš síce úplnú pravdu s politikou Vrakosy ale musím Ťa upozorniť, že zatiaľ veľa Solarisov Vytrollino 18 s dvoma motormi nejazdí, myslím, že jediné dvojmotoráky boli 4 ks do švajčiarskeho La Chaux de (le) Fonds (Fonts?)
Reakcia na: skarpo #12361:
NIKDY a NIKDE nezhorel plynový autobus zn. Solaris pre závadu na plynovom pohone. Zhoreli dva v Košiciach pre závadu na štartéri (renomovanej značky Bosch), jeden v Ostrave pre upchatie výfuku snehom a jedne v BA, kde ešte vxyšetrovanie neskončilo, ale pravdepodobne pre preliatie olejom.
Trolejbus zn. Soalris síce nikde nezhorel ale o to viac zhorelo trolejbusov zn. Škoda 15Tr, ktoré Juraj veselo nakupoval, takže si tak trocha dal gól do vlastnej brány ?
Reakcia na: kubik #12356:

Ešte v Ústí nad Labem premáva niekoľko kusov Š25Tr. Škoda+Irisbus používajú pri účasti v tendroch všeobecne známe vyhrážky typu "nevyhráme, tak vám prestaneme robiť servis autobusov Karosa, prestaneme vám dodávať náhradné diely atď.". Keďže drvivá väčšina autobusov DP v ČR a v SR sú Karosy (alias Irisbusy, Agory, Citybusy...), tak aj vyzerajú výsledky tendrov. U mňa jednoznačne boduje DP Olomouc. Vozový park autobusov obnovujú výhradne vozidlami Solaris, ich podiel sa blíži k 50% všetkých autobusov.
Ja rozhodne podporujem trolejbus Solaris Trolino 18 oproti konkurenčnému Š25Tr, keď pre nič iné tak kvôli 2 motorom.
Reakcia na: Juraj #12358:

Zhoreli autobusy s plynovým pohonom práve pre závadu na ňom. Uveď prosím kedy a kde zhorel trolejbus značky Solaris.
Reakcia na: kubik #12342:
342 v uliciach nestretneš, práve ona sa stane zdrojom ND. Škoda, zdala sa mi v lepšom stave ako 338. Mimochodom, začalo sa už s opravami B 932. Nové plechy a lak dostala #56.
Reakcia na: URBINO #12346:
Nič sa nepotvrdilo,lebo aj Zlín nakúpil vyradené 15 Tr z Prešova. ?
Reakcia na: kubik #12356:
- a obcas niektore zhori...
Reakcia na: Jozef #12336:

1) Aká je na tom hanba? Objektívna reportáž je hnba? Ja sa napríklad hanbím, že moje rodné mesto také nákupy nerobí.
2) Na to, aby sa dostalo na úroveň pobaltských republík, by ešte Slovensko muselo hóóóódne vyrásť. Netreba žiť v zajatí ideológie a predsudkov.
Reakcia na: Kvacalova23 #12347:
heh...naco 25 Tr...Solaris Trolino 18, ved v tych odpornych Citelisoch nie je jedine pohodlne sedadlo a po vozovke plandaju a podskakuju...bavil som sa s vodicmi 117 a 118 a moc sa im to nerata. Nebolo by od veci sa trosku preorientovat na nasu blizku Ostravu...ved dokonca Trolino je aj lacnejsie a je to uplna spica http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=1054&image_id=13607

Z tych 25 Tr sa mi obracia zaludok, isiel som s tym parkrat v BA, je to slabe. Toto je pecka...a este k tomu jazdi hodne aj v zahranici(Rakusko-Linz, Salzburg, Svajciarsko-Zurich, Winterthur, Svedsko-Landskrona Citytrafikken, Francuzsko, Taliansko-ATAC Roma, Litva-Kaunas, Vilnius, Klaipeda, Lotyssko-Riga, Estonsko-Talinn, Madarsko-Budapest, CZ-Ostrava).

A porovnajme s 25 Tr- zahranicie (okrem CZ) - 0; u nas-BA,PO; CZ-Plzen, Brno, Zlin, C.Budejovice, M.Lazne, Teplice (heh,ale preco asi) 😃

...................ak som nieco zabudol, ospravedlnujem sa...................

Takze: Solaris Trolino ma -vacsiu kapacitu
-je vykonnejsi
-je lacnejsi
-je kvalitnejsi(tie plasty v 25 Tr-humus)
-je rozsirenejsi
-je modernejsi
-ma priestrannejsiu kabinu

Bol by som rad, kebyze sa zbavime Solarisofobie a reciach o unifikacii...ved ani v pripade Karosy B732 a Skody 14 Tr neslo o nejaku unifikaciu...a zvladlo sa... ?

heh, neberte to ako reklamu, nie som zastupitel Solarisu ani zamestnanec DPO...len hovorim svoje skusenosti a dojmy s tymito typmi vozidiel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.