jj.. inak aj 220ka dostane.. uz nie je na odstavnom parkovisku->uz len obdrzi reklamu a sup-sup do premavky
pre problemy s pomocnym motorom bol odstaveny trolejbus ECV 220 -> momentalne ho najdete na odstavnom parkovisku v blizkosti 221ky cakajucej na opraveny motor
216ka dostala pulznú výzbroj s IGBT tranzistormi (podobne ako 224 a 215)
tieto výzbroje vynikajú vyššiou účinnosťou a nižšou poruchovosťou (odpadajú vypiínacie kondenzátory a velké vyhladzovacie tlmivky) a su aj tižšie, kedže pracujú vo vyšších frekv.pásmach
tesco bus č.102 je jedine vozidlo,na ktorom sa vystriedali vsetci vodici,kedze nema pridelenu posadku,necakaj ziadnu starostlivost o vozidlo zo strany vodicov.
Ináč dnes medzi zástavkami Rosinská VÚVT a Fatranská spadol na cestu strom a celá doprava bola obmedzená. Posledná spoj linky 2 s odchodom 16:10 mal vyše 30 minútové meškanie.
neviem či ste si všimli ale na 16/4 je možné od mája stretnúť len autobus. je to sposobene tym, ze na 16kach nevychadza 5 smien (4/2, 16/1, 16/2 a 16/3 tyzdnovka)
Takto ty - nevies, nebol si, nevidel si - a preto pises nepravdy. Ja viem, bol som, videl som - a viem, ze prave tento dotycny bol jednoznacne na strane aktivistov z Hajika.
Iná teória spravodlivosti však považuje takýto tzv. závoj nevedomosti za vzdialenie sa potrebám konkrétneho človeka - skupine, ktorej sme schopní pomôcť (a nič navyše nás to nestojí), je škoda nepomôcť, ktorej nedokážeme z prirodzených dôvodov pomôcť, musí žiaľ bojovať ako dokáže. Nikto si zatiaľ netrúfol zhodnotiť, ktorá z týchto teórií je "spravodlivejšia". Okrem toho existuje aj niekoľko ďalších, sú to všetko filozofické teórie, čiže každá má svoje plusy aj chyby a každý z nás je zástancom inej, preto táto debata nikam ďalej nepovedie a je to už na inú debatu. A ďakujem Ti, Juraj, že si ma racionálnymi protiotázkami donútil pochopiť podstatu NKTD, je jasné, že má čisto racionálny základ (a nijaký iný, napr. politický) a snaží sa byť spravodlivá.
Re #12244 Juraj: Ja nepíšem, že „kde sa mi to hodí alebo nehodí“. Ja píšem, kde sa to dá, alebo nedá. Z obcí, odkiaľ idú vzhľadom k počtu cestujúich tri - štyri spoje za hodinu v špičke sa to nedá, resp. dá len hypoteticky, a aj to by bolo na úkor niečoho iného. Zreorganizovať trolejbusové linky (a nie pridávať, aby ich počet stúpol) tak, aby vo vnútromestskom priestore nebolo uškodené VÄČŠINE cestujúcich a pritom aby sa uľahčilo cestovanie ostatným sa podľa mňa dá. Sú rôzne teórie spravodlivosti a viem, že dnes je obľúbená teória >>(z menšiny nemajúcej priame spoje) „buď každému všetko alebo radšej nikomu z nich nič"
No to je dobry gol. Tak si za to, aby si dnes neexistujucu linku c. 5 vytvoril, ale nie si za to, aby sa vytvorila napr. tiez neexistujuca linka c 32 z Trnoveho do Bytcice. Pritom ide aj v jednom aj v druhom pripade oproti sucasnemu stavu o novu linku - a teda jediny dovod by mal byt pocet prepravenych cestujucich - no kde sa ti to nehodi, tam to odmietas. Zvlastne.
nakolko cestujem MHD pravidelne tak si skoro vzdy vypocujem debaty cestujucich..takze odtial...a ako pravidelny cestujuci by som tu linku tiez ocenil
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
simkoslav