ad Vladimir:
Vcera som bol na studijnom oddeleni a tam som dostal k nahliadnutiu papier, kde sa DPMZ zarucuje, ze do 1.12.2004 vyriesi problem s ISIC kartou a bude povolena jej platnost.
Zatial je mozne ist AJ NA POLOVICNY LISTOK, ale treba sa preukazat kartou ISIC. ked som to ale povedal pri okienku na DPMZ, divali sa na mna akokeby somm spadol z mesiaca, ale kamosovi na inom predajnom mieste povedali, ze to plati.
Vcera som bol na studijnom oddeleni a tam som dostal k nahliadnutiu papier, kde sa DPMZ zarucuje, ze do 1.12.2004 vyriesi problem s ISIC kartou a bude povolena jej platnost.
Zatial je mozne ist AJ NA POLOVICNY LISTOK, ale treba sa preukazat kartou ISIC. ked som to ale povedal pri okienku na DPMZ, divali sa na mna akokeby somm spadol z mesiaca, ale kamosovi na inom predajnom mieste povedali, ze to plati.
Jozef
...že im železnica oficiálne nedáva svoje cestovné poriadky.
Už sme to tu spomínali a príklad som uviedol zo Švajčiarska. Železnica sa nebude prispôsobovať DP. Nosný dopravný systém je železnica, po spracovaní grafikonu vlakovej dopravy (GVD) sa prispôsobujú súkromné železničné spoločnosti (je ich vyše 60), autobusová doprava, lodná doprava po jazerách a MD. Neviem, prečo na Slovensku by to malo byť ináč. Medzinárodný GVD sa pripravuje s dvojročným predstihom a vnútroštátny je už dávno pripravený. Kto sa chce prispôsobiť, ten si môže CP od železnice vyžiadať. Okrem toho na rýchlikovej doprave na hlavnej trati je zavedená taktová doprava a časy sa už niekoľko rokov výrazne nemenia. Ak DPMŽ pripravoval v júli zmenu CP a hlavne prepojenie L17 žst - ŽU bola možnosť si tento poriadok stiahnuť z internetu alebo sa len prejsť na žst a pozrieť sa na taktovú dopravu rýchlikov. Hádam tu nechcete niekomu nahovoriť, že ZSSK má zmeniť GVD a prispôsobiť sa L17.
Už v júli som písal, keď boli sťažnosti na uvedenú linku, že na ťahu je DPMŽ.