A este na margo tohto...podla mna vsetko zostane po starom a neovplyvni to ani Jánoš ani Iváňuška...lebo myslim si,ze odtavenie trolejbusov...to sa prieci vsetkej logike a zdravemu usudky...len v BB ?
Suhlasim ohladom toho cloveka...nemali by sme pana H. krtizovat...vsimol som si to tu...este poriadne nic neurobil a uz je v niektorych prispevkoch zly ?
A ešte mi to nedá.
"Slota sa vystatova s tým, že prepojil sídliská a ako to dopadlo..." Sa skús spýtať všetkých tých študentov a zamestancov Žilinskej univerzity, či bolo toto prepojenie zbytočné a či by radšej nechodili aj naďalej všetci pekne každé ráno pešo do kopca. Spýtj sa tých žiakov, čo cestujú zo Soliniek na Vlčince do školy, či sa im skrátenie cesty o 10 minút páči, alebo by radšej asbolvovali zbytočne dlhú cestu cez centrum.
"o čo išlo dopr.podniku?O zvýšenie tržieb?Začo potom kúpili nízkopodlažný kratky autobus, ktorý sa doviezol dnes prečo sa ľudia vozili zadarmo 24.12 ,preco radsej nedali zamestnancom 13 platy?"
Tu si odporuješ sám sebe, teda ovšem ak nie si nespokojný zamestnanec. Lebo ak si DP zvýšil tržby a minul ich na to ako si napísal, tak sa cestujci nemá čo sťažovať. Však tie svoje peniaze dostal takto späť buď zvýšenou kultúrou cestovania (nový autobus) alebo bezplatným cestovaním na Vianoce. Ani ich v DP neprepili, ani žiadny bavorák si riaditeľ za ne nekúpil, tak v čom je problém? ?
Ty budeš zrejme nejaký bystrický demagóg. Aj tam sa oháňali podobnými sumami za kilometer. Ako je potom možné, že v Prešove sú tie sumy len málo odlišné (rozdiel 1 až 2 Sk)? A prečo sa v BA počíta s ďalšou výstavbou trolejových tratí, keď sú také finančne nevýhodné?
Inak to cestujucej verejnosti nevadí, že autobus c. 89 co ma tu reklamu na Generali ma bocny aj zadny transparent prelepeny?
Respektive ak nie cestujúcim dopravnému podniku?
Este ze je cislo vozu na bielom podklade ?
Do lyžiarskeho strediska Snow Paradise Veľká Rača - Oščadnica odišli 22.12.2006 žilinské autobusy Karosa B 731 a B 732 č. 34, 60, 62, 63, 76, 80, 90 a 105, ktoré tam budú slúžiť ako Skibusy počas zimnej sezóny. S nimi odišiel „domov“ autobus MAN SL 283, ktorý bol počas leta v Žiline na linkách MHD.
Nemontuj prosím ťa MHD so Slotom dokopy a hlavne nevytrhávaj veci z konceptu. Obávam sa, že tu diskutuje z veľkej časti niekoľko takých odborníkov, že teba by si nadžgali do vrecka aj s tvojimi vecami vytrhnutými z konceptu (porovnávanie nákladov na trolejbusy a autobusy - rozpíš láskavo tie náklady, aby sme videli, čo by sa zrušením torlejbusov ušetrilo - lebo potom sa ukáže, že by sa prerobilo, keďže investície nikto nevráti a prevádzkové náklady má trolejbus nižšie. Človeka, ktorý ešte nič neukázal, tu nikto nekritizuje en bloc. Kritizuje sa tu, a to plne oprávnene, len fakt, že ten človek mal postavený volebný program len na výmene Slotu (ja, prosím pekne, nie som žiadny Slotovec, práve naopak) a žiadne konkrétne činy vo volebnom programe nemal, ten mu práve teraz celá SDKÚ dodatočne píše. Preto, úplne zbytočne a DEBILNE, napadol trolejbusy, pretože v Žiline vymedzenie sa voči Slotovi znamená, pre niektorých, aj vymedzenie sa voči trolejbusom.
Na záver - takéto reči si vopchaj do análneho otvoru. Máme demokraciu, máme PRÁVO sa vyjadrovať k čomukoľvek a nie sme povinní čakať až ako odborníci (KDE má Harman odborníkov na MHDS? Kde?) rozhodnú. Na to sa takto pred rokom čakalo v BB a ako to dopadlo, všetci vieme - totálny rozklad systému MHD.
Prečo stále kritizujete človeka, ktorý ani nenastúpil na post, na ktorý ho určili žilinčania.Kto z Vás má pravo kritizovať človeka, ktorý ešte nič neukázal a už je zlý.Čas ukáže akým smeromm pôjde žilinská MHD.Prečo tak tvrdo obhajujete trolejbusovú dopravu,veď ani neviete čo všetko obnáša( 1 km trolej.dopr. stojí cca 60 Sk,autobus. cca 40 Sk).
Slota sa vystatova s tým, že prepojil sídliská a ako to dopadlo,porušili sa všetky dobré linky (28, 5, ...) o čo išlo dopr.podniku?O zvýšenie tržieb?Začo potom kúpili nízkopodlažný kratky autobus, ktorý sa doviezol dnes prečo sa ľudia vozili zadarmo 24.12 ,preco radsej nedali zamestnancom 13 platy? Pacil sa mi tu nazor jedneho pod znackou Mza,ktory nie ze kritizoval Slotu,ale poukazal na to ,ze nie Slota dal postavit ,ze nie Slota zaplatil, ale mi Zilincania sme si to zaplatili z nasich dani ved človek na poste primátora,uz ako človek ktorý ma povinnost voči nam všetkým tieto veci musi robiť sám od seba pre blaho občanov,veď je za to platený a ma robiť všetko pre to,aby sa nám ľudom lepsie žilo a aby nežiadal este nieco naviac. Kto kedy počul, aby verejný činiteľ splachoval ľudí do kanálov.Veď nech to pán Slota povie v krčme U Hollého videli by sme, akú by mal odvahu.Čo sa týka trolejbusovej dopravy nie som zastáncom vytrhávania všetkých stĺpov (vieme čo dokáže jedna porucha trojlejbusu v centre mesta), ale tieto stĺpy by sa mali nahrádzať vždy zasadením jedného pekného stromu. Ani jeden trolejbus nenahradí tie zbytočne zničené stromy v ŽA.
Nechajte verejnú dopr.robiť odborníkom a vy kritici všetkého zamyslite sa nad sebou a počkajte čo čas ukáže.
? ☠ ?
Dnes o 15,50 hod. prišli do vozovne na Košickej tri nové nízkopodlažné Citelisy. Ako prvý prišiel krátky Citelis a zakrátko za ním dva kĺbové. Na tento ojedinelý zážitok sme si počkali spolu s Michalom2.
Áno, v poslednej dobe sa autobusový park na Slovensku konečne výraznejšie obnovuje (veď aj v Žiline je to tak).
Pri porovnávaní vekových priemerov ešte treba pripomenúť, že životnosť trolejbusu je iná ako životnosť autobusu. Veľmi zjednodušene povedané, kým 15ročný autobus je zrelý do šrotu, 15ročný trolejbus má ešte kus životnej dráhy pred sebou.
Preto je normálne, že vo väčšine DP je vekový priemer trolejbusov vyšší ako vekový priemer autobusov.
Niekde som tu zaregistroval , že je nedostatok dlhých trolejbusov a že krátke trolejbusy stoja v depe.... A to je ale fakt... Po veľkom tresku sa začiatku tohoto roka sa úplne zmenila koncepcia a charakter nasadzovania TB na linky v Žiline. Vyvstala požiadavka viac dlhých TB... Krátke sa tak veľmi málo využívajú, alebo využívajú ale nie v kapacite , ktorú podnik má.... A tu je možno otázka , možno nutný pohľad do budúcna.... Všetci vieme, že každé vozidlo musí na seba zarábať... Každé... aj tie malé.... Preto si myslím, že to státie v depe je vysoko nerentabilné a neefektívne.... Tu by sa malo zvážiť, či také množstvo krátkych TB DPMŽ vôbec potrebuje. Možno by bolo vhodné ich jednoducho odpredať a kúpiť také vozidlá, ktoré podnik potrebuje.... Alebo druhá možnosť - vymyslieť nejakú efektívnu linku pre krátke vozidlá, ktoré by odťažili prípadne ušetrili nejaký ten dlhý TB a boli by vlastne " posilovými " spojmi v špičke. Určite by sa dalo pohrať aspoň s jednou z týchto myšlienok.... Nakoľko nové vedenie mesta je také, aké je a to najbližšie dojde až o 4 roky, čakať na výstavbu TB trate do Bytčice prípadne Bánovej by bolo niečo ako čakať na zázrak.... Teraz je čas, kedy Juraj a jeho team musia veľmi dobre zvážiť , ako ďalej v nastávajúcom čase.... Osobne si myslím, že budúci rok bude pre autobusové linky v DPMŽ výrazne prelomový - určite dojde ku zmenám a korekciám... A navyše si myslím, že sa možno dočkáme obsluhovania sídlisk aj TB a aj Busmi....
O nove vedenie by som sa nebal...skor by som sa bal o to,kedy tie t-busy konecne pridu...ale tak vezmime si, B741(1992) boli vyradene teraz, tak teda ak budeme optimisti a vezmeme to z toho najlogickejsieho hladiska,tak mozno buduci rok sa niecoho dockame... ?
Idem fantazirovat...kebyze ja som vo vedeni,TAK- 205,210,227--okamzita cesta=srot--diferaky uplne out,ziarivky mimo...strasny zvuk vzadu od diferaku...a dieru po nich + aby sme mali zalohu, ktoru nemame...objednal by som (JA) 6x Solaris Trollino 18, ale nebudem sem tahat exotiku...takze 25 Tr Citelis...okamzite ich zaradil a do zalohy by odisli take vozy ako 204,202(ak to nie je zaloha),228....nuz, ale tak aspon 3 kusy by mohli dojst:)
)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ďoďo