to mas pravdu, jednanie dispecerov(hlavne jedneho) je skutocne na urovni.. a riesit situaciu "z kanclu" bez toho aby na miesto prisiel a presetril tiez profesionalitou nezavana
Parkrat som ich viezol a kedže nam vo voze Wi-fi tak sa tam debatuje o kadečom.Inač to si DP moc nepomôže no aspoň vyčisti dispečing myslim čecho,Zicho atď.Keď nevieš jednať s vodičom tak tam nemaš čo hľadať.
V sobotu som viezol partiu z lyžovačky a padlo meno na riaditeľ DP Teraz neviem či to môžem napisať no je to znama tvar v VUC.Ono tie mena su 3,ale Popluhar tam nebol.
vcelku dosť ďaleko (i keď to je relatívne). Nová zastávka je na konci Bytčice pri Lietavskej Lúčke, stanica je na začiatku Bytčice v smere zo Žiliny. Úrovni žst. Bytčica zodpovedá zastávka MHD "Na stanicu" na L20 a 22 plus nejaká tá minútka pešibusu. Pozri mapy a schémy v žilinskej sekcii imhd a za zastávkou "Kultúrny dom" si domysli ďalšiu zastávku.
už to že tam je napísané preprava zadarmo im trvalo... Boh vie či sa niekedy dočkáme úpravy vnútorných displejov či displejov na zastávkach... keď už hovorím o zastávkových displejoch čo znamená v ponímaní vlastníka označníka UŽ ČOSKORO???
Nejakí cestujúci zo susednej obce (LL) ich vôbec nezaujímali. Tak isto bol nezáujem postaviť chodník cez Bytčicu k Liet. Lúčlu. Ako dôvod uviedol ten istý pán, že: "v územnom pláne mesta Žilina chodník pri ceste I/64 nie je a ani nikdy nebol. Navyše keby mesto chcelo vybudovať chodník vznikli by mu tak nemalé náklady... a ešte by muselo zabezpečiť jeho údržbu. To všetko sú náklady, pričom chodník by využívali predovšetkým obyvatelia Liet. Lúčky a len desať percent Bytčičanov."
Hlavný dôvod bol, že autobusy sa nesmeli otáčať uprostred cesty I/64 v Bytčici a obdobne sa nesmeli otáčať ani uprostred križovatky (!) Rosinská, VÚVT. Preto vznikli zmeny s linkami L20 a L26 na Rosinskej a vybudovanie novej konečej na L22. Pôvodný problém pohybu obyvateľov medzi obcami však zostal nevyriešený.
Skôr ma zaujíma ako bude riešený výstup/nástup cestujúcich, keď sa v obratisku stretnú dva autobusy (L20 a L22), pričom druhý v poradí bude musieť podľa CP odísť skôr. Bezbariérový obrubník je len pre jeden 12 metrový autobus, takže budú stáť vedľa seba a nástup bude mimo obrubníka alebo si budú navzájom uvoľňovať miesto. Zaujímavá situácia nastane tiež ráno, keď príde klbák B961 na L22 (pokiaľ bude zachádzať až tam).
ešte sa vrátim k tej novej konečnej v Bytčici... robili nejaký prieskum o využiteľnosti tejto zastávky? či hlavne kvôli bezpečnosti pri otáčaní na konečnej Kult.dom?
A to je prave to.U nas sa tiež nejazdi s jazdou,ale ked nevypneš kurenie tak je usek vonku a pri jazde cez delič sa stalo že vyletel aj tiristor na meniarni.Mašinu som ešte zvarat nevidel,ale to bude asi preto,že vlakom som išiel naposledy ked som rukoval.
Prepáč, ale čo to pletieš piate cez deviate? Styk lišta-trolej pri námraze zvára samozrejme aj u električiek, aj na železnici a prečo by nám malo vyhadzovať úsek, keď nejazdíme cez deliče a zjazdovky so zapnutou jazdou?
Podľa mňa je vždy dobré, keď sa verejná doprava sprístupní ďalším obyvateľom. Skrátenie dochádzkovej vzdialenosti, pritom bez narúšania základov systému, nemôže byť na škodu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.